2011-09-06, 23:11
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Var saknar du mastpositioner - förutom de samtal som vidarekopplats till telefonsvarare? - Avstängd, död telefon?

Sms:et in på natten den 29 kl 01.11.15 finns ex. ingen mastangivelse.
Och bakåt i tid är det bara några få.
Citera
2011-09-06, 23:12
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
Hon ville veta vad det var för folk som kom upp eftersom det är en återvändsväg.
Finns något som tyder på att fordonet vid vändplatsen (som M:s mobil sms:ar en fordonsfråga om) skulle ha drasslat sig upp på den här återvändsvägen den 28 juli?
Citera
2011-09-06, 23:13
Medlem
mercys avatar
Citat:
Hon ville veta vad det var för folk som kom upp eftersom det är en återvändsväg.

Vad jag förstått så ligger huset lite isolerat. Ledde Marinas bilkontroller till något? Var det någonsin hon fick träff på folk hon kände/var rädd för eller varför detta "säkerhetstänkande"?

Vet du om hon någon gång har haft inbrott?
Senast redigerad av mercy 2011-09-06 kl. 23:15.
Citera
2011-09-06, 23:14
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Finns något som tyder på att fordonet vid vändplatsen (som M:s mobil sms:ar en fordonsfråga om) skulle ha drasslat sig upp på den här återvändsvägen den 28 juli?

Vet jag inte.
Citera
2011-09-06, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Från eftermiddagen den 28:e till morgonen den 29:e.

Läs förhören i fup så ser du själv, det handlar mest om att det finns personer som borde ha utretts mer.

Från eftermiddagen den 28/7? Men FS påstår ju att han var hemma till o från under dagen den 28/7 o inte åkte från hemmet definitivt förrän 22.30. Hur får du till det att gärningen kan ha skett från eftermiddagen? Menar du att brottsplatsen inte är hemmet eller menar du att gärningen skedde under de korta stunder FS inte var hemma?
Citera
2011-09-06, 23:17
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Vad jag förstått så ligger huset lite isolerat. Ledde Marinas bilkontroller till något? Var det någonsin hon fick träff på folk hon kände/var rädd för eller varför detta "säkerhetstänkande"?

Inte direkt isolerat men lite avsides.
Vet inte, hon ville ha koll.

Inte hon men tidigare ägare.
Senast redigerad av Artmix 2011-09-06 kl. 23:23.
Citera
2011-09-06, 23:23
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Artmix

Jag vet inte om frågan tidigare ställts till dig men vad tror du själv kan ha hänt i sängen iom blod och överdragen inkontinensskydd på detta?
Citera
2011-09-06, 23:26
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Artmix

Jag vet inte om frågan tidigare ställts till dig men vad tror du själv kan ha hänt i sängen iom blod och överdragen inkontinensskydd på detta?

Jag vet inte vad jag ska tro.
Citera
2011-09-06, 23:28
Medlem
mercys avatar
Citat:
Inte direkt isolerat men lite avsides.
Vet inte, hon ville ha koll.

Detta har det diskuterats mycket om:
Den 27.7 var din födelsedag. Marina ska ha planerat något extra. Av någon anledning blev ni osams. Enligt M´s syster var M väldigt upprörd och ledsen över det - du har väl oxå sagt att du blev arg på dig själv slog näven i båthusets vägg och senare gick ut en sväng "för att kyla skallen". Vad var ni osams över? M´s mamma tyckte att du såg uppgiven ut när du satt i bilen. Fortsatte grälet när ni kom hem?
Vill du inte svara har jag full förståelse över det.Men vi är väldigt nyfikna
Citera
2011-09-06, 23:30
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Detta har det diskuterats mycket om:
Den 27.7 var din födelsedag. Marina ska ha planerat något extra. Av någon anledning blev ni osams. Enligt M´s syster var M väldigt upprörd och ledsen över det - du har väl oxå sagt att du blev arg på dig själv slog näven i båthusets vägg och senare gick ut en sväng "för att kyla skallen". Vad var ni osams över? M´s mamma tyckte att du såg uppgiven ut när du satt i bilen. Fortsatte grälet när ni kom hem?
Vill du inte svara har jag full förståelse över det.Men vi är väldigt nyfikna

Jag åkte en sväng men annars va det rätt.
Hur vida vi skulle åka och fixa ett nytt dragblock direkt eller inte.
Nej det gjorde det inte, då va vi vänner.
Citera
2011-09-06, 23:36
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Jag vet inte vad jag ska tro.
Det vet inte jag heller med utgång av bilderna som finns i fup.
Jag tycker självaste blodpölen inte är märkvärdigt stort så att någon kan tänkas ha mist livet i sängen.
Sen tycker jag det är märkligt att det inte var en blodpöl på madrassens tyngdpunkt..vid höft/bakparti.
Polis har heller inte utgått i sin test från att madrasser är nerlägat..dvs det brukar bli en grop vid kroppens tyngdpunkt.
Citera
2011-09-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Från eftermiddagen den 28:e till morgonen den 29:e.

Läs förhören i fup så ser du själv, det handlar mest om att det finns personer som borde ha utretts mer.

Betyder det att du utesluter perioden från ca kl 01.00 den 28 juli fram till eftermiddagen samma dag som tidsspann för gärningen?

Jag håller verkligen med om att utredningen borde ha gjorts på bred front med alternativa gm, men frågan är om man verkligen, rimligen, kan laborera med att gärningen skett inom den tidsrymd du anger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in