Den här Fred har inte bidragit med någonting av värde.
Det enda av hans uttalanden som har gått att kontrollera är hans återkommande babblande om att det inte fanns dragkrok på någon av Marinas bilar, vilket visade sig vara fel.
Kan det vara inavel utifrån Åstol som letat sig inåt landet?
Nej då tycker jag allt att "nattarbetaren" Lennart (FUP 390) gjorde ett mer vaket intryck, men han åkte ut ur utredningen i rond ett.
Du skämtar? Lennart som skulle slanga bensin, såg en kalsongklädd man kliva ur en SUV och gömma nåt i buskarna, men Lennart kollade inte utan åkte därifrån.
Är det fel på mig, eller hade ni andra i tråden också kollat i busken så snart fantomen hade åkt? Eller hade ni gjort som Lennart, dragit?
Nu är ni ordentligt ute cyklar igen. Detektiv Q kommer väl in snart och avslöjar elake Fred som den riktige mördaren på det spektakulära sättet som endast Poir...jag menar detektiv Q an göra
Hehe, kanske det ja... Dessutom har detektiv Q en vacker hatt!
Fundering: Undrar om den där Fred äger (eller har ägt/stulit) en 4-hjuling?
Det skulle vara bra att få svar på. Vet inte exakt vart jag vill komma med denna fundering, men det känns alltid skönt att få skriva några rader på FB en lugn lördagkväll...
Senast redigerad av Kokko-Laban 2011-09-03 kl. 20:47.
Det skulle vara bra att få svar på. Vet inte exakt var jag vill komma med denna fundering, men det känns alltid skönt att få skriva några rader på FB en lugn lördagkväll...
Intressant, media rapporterar om en fyrhjuling och direkt kommer Fred på att FS hade en sådan, varför.
Han arbetar med att laga saker som gräsklippare, traktorer och varför inte fyrhjulingar.
Du skämtar? Lennart som skulle slanga bensin, såg en kalsongklädd man kliva ur en SUV och gömma nåt i buskarna, men Lennart kollade inte utan åkte därifrån.
Är det fel på mig, eller hade ni andra i tråden också kollat i busken så snart fantomen hade åkt? Eller hade ni gjort som Lennart, dragit?
Jag är alldeles för nyfiken för att låt bli att kolla.
Det är nog de flesta här i tråden annars hade man inte lagt ner tid på detta fallet.
Det skulle vara bra att få svar på. Vet inte exakt var jag vill komma med denna fundering, men det känns alltid skönt att få skriva några rader på FB en lugn lördagkväll...
Han kanske har en i firman, eller lånat sig en
Han kanske rent utav var ute och schaktade lite i sommarnatten.
Detta är vad han pysslar med, enligt ratsit
Hjälpa hus- och villa ägare med all förekommande skötsel, renovering samt mindre om- och tillbyggnad. Reparation av diverse maskiner såsom gräsklippare,grästrimmer, motorsågar samt service av mindre entreprenad maskiner och reparationer av traktorer och släpskärror. Trädgårdskötsel exempelvis gräsklippning, mossrivning, mindre schaktarbeten, plattläggning, träd och häckbeskärning. Försäljning av förekommande byggvaror.
Intressant, media rapporterar om en fyrhjuling och direkt kommer Fred på att FS hade en sådan, varför.
Han arbetar med att laga saker som gräsklippare, traktorer och varför inte fyrhjulingar.
Därför att han lider av uppmärksamhetskomplex. Han vill gärna hjälpa till och hamna i centrum, även om han egentligen inte har nåt att komma med så hittar han på istället. Den personlighetsstörningen är inte alldeles ovanlig.
Det är väl inte ointressant. Det styrker dina uppgifter till hur du kunde ha 4000 i cash i fickan. Eller?
Jag har fått svar via PM angående FS/Artmix ekonomi:
"Nä, de klart att ur den synvinkeln är det ju intressant.
Jag har under den perioden som polisen och åklagaren säger att jag är medellös haft 62000 in på mitt konto och inga direkta utgifter så att jag skulle kunna ha 4000 är inget konstigt och dessutom under samma period har jag gjort uttag på 28 st 500 lappar.
Mvh FS/Artmix"
Nu sitter jag vid en dator där jag inte har FUPen tillgänglig. Hur redovisades FS konton i FUP?