2011-04-04, 13:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
f hade besökt en annan kompis från samma chattsida, på resan hem därifrån hörde jag av mig till honom och han åkte hem till mig ist för att resa hem..
Bättre för honom att komma till dig än att åka hem till Spekeröd. Jag tror inte han var särskilt välkommen där.

Kan du berätta om gripandet? Var du med? Kom polisen tidigt på morgonen? Var polisen brutal, hotfull? Sov F? Hur reagerade han? Fick du några frågor?
Citera
2011-04-04, 13:57
Medlem
maskrooss avatar
F hämtades på jobbet, så nej han sov inte
Citera
2011-04-04, 13:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
F hämtades på jobbet, så nej han sov inte
Vad jobbade han med?
Citera
2011-04-04, 14:04
Medlem
maskrooss avatar
lite allt möjligt =)
Citera
2011-04-04, 14:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
lite allt möjligt =)
Jo, det behövs folk som jobbar med sådant också.
När du skrev att han skulle åka hem, vart skulle han åka då? Jag skulle inte våga sätta min fot i Spekeröd om jag vore i hans kläder.
Citera
2011-04-04, 14:08
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
lite allt möjligt =)

Som jag skrev tidigare så är detta som händer svårt för dej, känner du att du kan "prata av dej" här på FB? Visste du, när du träffade F att han varit misstänkt för mordet på sin sambo? Han har trots allt varit sambo och levt tillsammans med Marina tidigare, hur har han bearbetat och sörjt att hon är försvunnen? Tycker du inte att det är lite konstigt att han skaffar sej en ny flickvän så snart efter Marina försvunnit? Om min sambo hade försvunnit hade jag inte kunnat gå vidare så snabbt..
Citera
2011-04-04, 14:08
Medlem
maskrooss avatar
åt kommunen kanske ska tilläggas, eftersom det gissas hej vilt här ;-)
Citera
2011-04-04, 14:13
Medlem
Substantials avatar
Hoppas hon inte går samma öde som Elin Krantz, och om hon gör det vill jag inte se GM i någon lyxig ''fängelsehåla''. Då vill jag ha en avrättning på stubb - annars spottar man offret och dennes familj hårt i ögonen!
Citera
2011-04-04, 14:15
Medlem
maskrooss avatar
vill inte lägga ut Fs tankar och känslor här eftersom de är privata och han/ vi borde få ha dem för oss själva
Citera
2011-04-04, 14:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
vill inte lägga ut Fs tankar och känslor här eftersom de är privata och han/ vi borde få ha dem för oss själva
Nej, självklart ska du inte göra det. Jag är bara fundersam, hade F ett hem att åka till? Annars var det en himla tur att du dök upp och bjöd hem honom.
Citera
2011-04-04, 14:19
Medlem
Kams avatar
Citat:
Är ni båda bosatta hos din pappa? Visste han om vad din kille varit misstänkt för? Han kanske var orolig. Killen är ju en del äldre också.
Citera
2011-04-04, 14:23
Medlem
maskrooss avatar
varken jag eller f är bosatta hos min pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in