2012-12-07, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Knappast - och nu är det försent.

Knappast? Du skrev att en läkare knappt deltog under den psykiatriska bedömningen. Innebär det att polisen kan se chatthistorik utan att logga in på kontot?
Citera
2012-12-07, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det var Explo Visions mobilnummer som var registrerat på firman. Men det spelar ingen roll, Marina kan ha använt den iaf. Eftersom numret var registrerat på Marinas firma är det fullt troligt att Marina använde den. Mamma L ringde till den, inte till FS mobil.

Jag har skrivit att det inte är någon idé att jag svarar på frågan eftersom du inte tror på mig. Du tror ju t.o.m. att jag förfalskar skärmdumpar.

Ja, men numret kan ha tillhört FS.

Var påstår jag att du förfalskat skärmdumpar? Du skrev att du hade en dagsfärsk skärmdump och jag undrade vad du skärmdumpat. Det är helt naturligt att undra då du inte uppgav vad du skärmdumpat.
Citera
2012-12-07, 13:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Ja, men numret kan ha tillhört FS.

Var påstår jag att du förfalskat skärmdumpar? Du skrev att du hade en dagsfärsk skärmdump och jag undrade vad du skärmdumpat. Det är helt naturligt att undra då du inte uppgav vad du skärmdumpat.
Numret tillhörde Explo Vision.

Vad kallar du detta om inte en förfalskning?
Citat:
Ha ha ha..ja, en skärmdump av en gammal skärmdump kan vara dagsfärsk.
Citera
2012-12-07, 13:39
Bannlyst
Citat:
Numret tillhörde Explo Vision.

Vad kallar du detta om inte en förfalskning?

Marina eller FS kan ha skrivit FS mobilnummer på företaget.

Nej, jag har aldrig anklagat dig för förfalskning. Jag ville bara veta vad du alldeles dagsfärskt hade skärmdumpat. Du har fortfarande inte svarat.
Citera
2012-12-07, 13:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Marina eller FS kan ha skrivit FS mobilnummer på företaget.

Nej, jag har aldrig anklagat dig för förfalskning. Jag ville bara veta vad du alldeles dagsfärskt hade skärmdumpat. Du har fortfarande inte svarat.
Det spelar ingen roll vem eller vad telefonen var skriven på. Den kan ha använts av Marina, och det var troligt eftersom mamma L ringde till den och inte till FS mobil.

Att påstå att en skärmdump av en gammal skärmdump är dagsfärsk är att förfalska.
Citera
2012-12-07, 13:45
Bannlyst
Citat:
Det spelar ingen roll vem eller vad telefonen var skriven på. Den kan ha använts av Marina, och det var troligt eftersom mamma L ringde till den och inte till FS mobil.

Att påstå att en skärmdump av en gammal skärmdump är dagsfärsk är att förfalska.

Det spelar roll eftersom Nejding undrade var fS fått alla mobiler ifrån. Företagsmobilen kan alltså vara i Karlstad.

Nej, du har rätt att skärmdumpa vad du vill. Även polisens dumpar. Jag har aldrig kallat din dump för förfalskning. Den kan vara en äkta dump av polisens dump.
Senast redigerad av Mariooo 2012-12-07 kl. 13:53.
Citera
2012-12-07, 13:53
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Knappast? Du skrev att en läkare knappt deltog under den psykiatriska bedömningen. Innebär det att polisen kan se chatthistorik utan att logga in på kontot?

Fatta nu att polisen inte har undersökt vad som fanns på siten Collarme dör Marina varit mycket aktiv.
Citera
2012-12-07, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Fatta nu att polisen inte har undersökt vad som fanns på siten Collarme dör Marina varit mycket aktiv.

Hur aktiv var Marina på Collarme? Och hur vet du det? Hon hade haft kontot mindre än en månad. Jag tror att Marina mest var inne på Darkside.
Citera
2012-12-07, 13:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det spelar roll eftersom Nejding undrade var fS fått alla mobiler ifrån. Företagsmobilen kan alltså vara i Karlstad.

Nej, du har rätt att skärmdumpa vad du vill. Även polisens dumpar. Jag har aldrig kallat din dump för förfalskning. Den kan vara en äkta dump av polisens dump.
Det spelar ingen roll var firmamobilen finns nu. Marina kan ha använt den på fm 28.

Att kalla en dump av polisens dump dagsfärsk är förfalskning. Jag kallade den dagsfärsk och du trodde att det var en dump av en dump, alltså en förfalskning.
Citera
2012-12-07, 13:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Hur aktiv var Marina på Collarme? Och hur vet du det? Hon hade haft kontot mindre än en månad. Jag tror att Marina mest var inne på Darkside.
Hon var inloggad 27. Det räcker för att komma överens om en dejt 28. Polisen har inte en susning.
Citera
2012-12-07, 13:59
Bannlyst
Citat:
Det spelar ingen roll var firmamobilen finns nu. Marina kan ha använt den på fm 28.

Att kalla en dump av polisens dump dagsfärsk är förfalskning. Jag kallade den dagsfärsk och du trodde att det var en dump av en dump, alltså en förfalskning.

Jag tror att mobilnumret och mobilen tillhörde FS. Det var han som hade för vana att inte svara i telefonen. Hans mamma, bröder och systrar sökte honom utan framgång. På systerns sms bemödade sig FS att svara med ett ord. Han kanske valde att inte svara när Marinas mamma ringde.
Citera
2012-12-07, 14:00
Bannlyst
Citat:
Hon var inloggad 27. Det räcker för att komma överens om en dejt 28. Polisen har inte en susning.

Marina var tydlig med att tala om att hon inte kunde ta emot besök i huset på grund av sin labile inneboende. Inget tyder på att Marina träffade någon annan än FS de dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in