2012-11-21, 08:45
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Vad är det som gäller? Har Marina haft kontakt med detta nummer både dag och natt eller inte?

Läs mina inlägg så framkommer det vad som gäller.
Citera
2012-11-21, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Läs mina inlägg så framkommer det vad som gäller.

Fick du utrett IndTech ?
Om inte lägg ut nummret eller PMa så kan jag se vad jag får fram.
Citera
2012-11-21, 09:21
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det är du som inte förstår. Det var inte säkert ifall "Fransoice" öppnat mailet. Men kvinnan som vittnade i rätten som hade till uppgift att försöka spåra denna person berättar om den andra roteln som undersökte Marinas webplatser. Vad kom de fram till? Jag fick den uppfattningen att hon inte visste vad de funnit. Fick de kontakt med "Fransoice" på någon annan sida? "Fransoice" kan ju heta vad som helst i verkligheten och på andra sajter och kan finnas i slasken.
Men, försök hänga med i logiken. Om francois inte har svarat på e-brevet så vet man inte om han har öppnat det. Och eftersom man inte vet så har han inte svarat.

Försvaret begärde ut materialet och fick inget. Alltså finns det inte.
Citera
2012-11-21, 09:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vad är det som gäller? Har Marina haft kontakt med detta nummer både dag och natt eller inte?
Marina har inte haft någon kontakt med det numret enligt telefonlistorna.
Citera
2012-11-21, 09:42
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Fick du utrett IndTech ?
Om inte lägg ut nummret eller PMa så kan jag se vad jag får fram.

Har igår granskat all kommunikation med det företagsnumret och det är något skumt med det hela.

Det är endast Marina som kontaktar det numret och det görs både på dagtid och kvällstid, ibland riktigt sent.

Det är både samtal men även många sms. Hon ringer företagsnumret i stort varje dag under hela sommaren, ibland flera gånger per dag och ibland går det någon dag mellan.

Men, samtalen är korta, ibland bara några sekunder, vilket kan tyda på att det går till telesvar, annars kring 1-1,5 minuters samtalstid.

Det är alltså ingen person som hon hade några längre konversationer med, man får nästan intrycket att det handlar om stalkning.
Citera
2012-11-21, 09:53
Bannlyst
Citat:
Har igår granskat all kommunikation med det företagsnumret och det är något skumt med det hela.

Det är endast Marina som kontaktar det numret och det görs både på dagtid och kvällstid, ibland riktigt sent.

Det är både samtal men även många sms. Hon ringer företagsnumret i stort varje dag under hela sommaren, ibland flera gånger per dag och ibland går det någon dag mellan.

Men, samtalen är korta, ibland bara några sekunder, vilket kan tyda på att det går till telesvar, annars kring 1-1,5 minuters samtalstid.

Det är alltså ingen person som hon hade några längre konversationer med, man får nästan intrycket att det handlar om stalkning.

Ok, i dina telefonlistor, existerar det mast ID ?
Citera
2012-11-21, 10:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

HC på IndTech har mannen som förhörs på sid 616f i sin Facebookvänlista.
Citera
2012-11-21, 10:09
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
HC på IndTech har mannen som förhörs på sid 616f i sin Facebookvänlista.

Aha, säg inte att du vetat det hela tiden.

Som jag trodde, utdrag ur fup

Citat:
Det enklaste var att bara sluta svara pa hennes samtal. Hon ringde som en tok ett tag. Hon letade upp mig pa facebook och forsokte kontakta mig dar ocksa, jag bara ignorerade henne dar ocksa. Jag vet inte hur lang tid som gick innan jag till slut ringde tillbaka.
Citera
2012-11-21, 10:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Nej, det tänker jag inte säga.

Tillägg: Men, PR som säger sig stalkas, är inte samma person som HC.
Senast redigerad av Quarrel 2012-11-21 kl. 10:13.
Citera
2012-11-21, 10:12
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
fp

Det svarar en P*trick på nummret nu.

EDIT: Är det PR ?
Citera
2012-11-21, 10:13
Medlem
jaernvinges avatar
Citat:
Varför svarar du inte på min fråga ?

Vad gjorde FS vid de tillfällen han var våldsam mot dina kontakter ? De som berättade för dig om hans "andra personlighet".
Om det intresserar dig så kan jag höra mer ingående med dessa, jag vet att många ledsnade på att umgås med fs, det är väldigt mycket fs hela tiden och alla orkade inte med det i längden.

Vet t ex att han slog sönder en dörr hos en bekant och sedan hotade att slå ner personen i fråga om han inte lugnade ner sig vid en konflikt som gällde droger och pengar
Citera
2012-11-21, 10:15
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Det svarar en Patrick på nummret nu.

Tack, då är det konstaterat att det är den gifta mannen i Stockholm som inte kan hålla sig ifrån andra brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in