2012-10-24, 18:09
Medlem
Lalajlajs avatar
För att förtydliga så tolkar jag PM:et som att informationsinhämtning är gjort i olika register med mera.

Vissa av dessa är förhörda och finns med i FUP.
Citera
2012-10-24, 18:11
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Marina hade hundratals vänner på Facebook.

Någon som vill veta var Francois är? Titta här.

Jag förtydligar bara mitt inlägg där jag skrev att vissa har det skett en mer omfattande informationsinhämtning på.

Jag tar inte ställning i er diskussion.
Citera
2012-10-24, 18:11
Bannlyst
Citat:
Jag kan läsa innehållsförteckningen. Det finns inga chattar där.

Nej, det är klart att det inte finns så mycket information i en innehållsförteckning. Det är själva förhöret som är viktigt.
Citera
2012-10-24, 18:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nej, det är klart att det inte finns så mycket information i en innehållsförteckning. Det är själva förhöret som är viktigt.
Titta i innehållsförteckningen i FUP. Finns det chattar där?
Citera
2012-10-24, 18:15
Bannlyst
Citat:
Titta i innehållsförteckningen i FUP. Finns det chattar där?

Jag tror att du börjar förstå. Chattarna finns delvis i själva förhöret och i sin helhet hos polisen. Vi kan konstatera att du inte har någon aning om vad som frakommit i förhören med Marinas facebookvänner mer än att flera av dem finns i slasken.
Citera
2012-10-24, 18:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag tror att du börjar förstå. Chattarna finns delvis i själva förhöret och i sin helhet hos polisen. Vi kan konstatera att du inte har någon aning om vad som frakommit i förhören med Marinas facebookvänner mer än att flera av dem finns i slasken.
Det var inte svar på frågan. Finns det några chattar i innehållsförteckningen i FUP?
Citera
2012-10-24, 18:19
Bannlyst
Citat:
Det var inte svar på frågan. Finns det några chattar i innehållsförteckningen i FUP?

Nej, inga chattar i själva innehållsförteckningen. Bara sidhänvisningar.
Citera
2012-10-24, 18:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, inga chattar i själva innehållsförteckningen. Bara sidhänvisningar.
Nu kanske du förstår. Det finns inga sidhänvisningar till chattar i slaskens innehållsförteckning.

För övrigt hade försvaret inte behövt begära ut chattar om dessa fanns i slasken.

Det finns inga redovisade chattar förutom de som IT-forensikern Frågaintemig hittade på MSN.
Senast redigerad av Quarrel 2012-10-24 kl. 18:37.
Citera
2012-10-24, 18:57
Bannlyst
Citat:
Nu kanske du förstår. Det finns inga sidhänvisningar till chattar i slaskens innehållsförteckning.

För övrigt hade försvaret inte behövt begära ut chattar om dessa fanns i slasken.

Det finns inga redovisade chattar förutom de som IT-forensikern Frågaintemig hittade på MSN.

Jag vet inte vad som finns i slaskens innehållsförteckning. Jag har den inte. Så jag kan inte kontrollera att det du säger stämmer. Vet ej heller om försvaret bad att få några chattar eller om de fick det.
Senast redigerad av Mariooo 2012-10-24 kl. 19:00.
Citera
2012-10-24, 19:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag vet inte vad som finns i slaskens innehållsförteckning. Jag har den inte. Så jag kan inte kontrollera att det du säger stämmer. Vet ej heller om försvaret bad att få några chattar eller om de fick det.
Du vet alltså inte. Och ändå påstod du "Chattarna finns delvis i själva förhöret och i sin helhet hos polisen". Kära Mariooo, jag har bett dig att hålla dig till sanningen, och ber dig igen. Tråden är jobbigt lång utan att vi ska behöva motbevisa osanningar också.
Citera
2012-10-24, 19:07
Bannlyst
Citat:
Du vet alltså inte. Och ändå påstod du "Chattarna finns delvis i själva förhöret och i sin helhet hos polisen". Kära Mariooo, jag har bett dig att hålla dig till sanningen, och ber dig igen. Tråden är jobbigt lång utan att vi ska behöva motbevisa osanningar också.

Vi pratade om fuppen. Det finns bitar av chattar i fuppen. Chattarna i sin helhet finns hos polisen. Varför påstår du att det är lögn?
Citera
2012-10-24, 19:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vi pratade om fuppen. Det finns bitar av chattar i fuppen. Chattarna i sin helhet finns hos polisen. Varför påstår du att det är lögn?
Vi pratade om chattar som finns på Facebook. Och jag använde inte ordet lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in