Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Ja, kanske har han lekt med tanken och planerat ett perfekt mord... Det skulle förklara att han trots allt lyckas så bra trots ett eventuellt spontant mord. Kanske hade han också helt enkelt tur när han lyckas så bra. Han gör ju inte många misstag. Och det tar lång tid innan kroppen hittas. Det kan han ju inte ha varit säker på när den placeras så nära en liten väg.
Helt klart är gm en ganska intelligent person hur som helst, som lyckas klara sig undan fängelse så här länge.
Ja, jag vet inte om jag håller med, jo kanske kriminellt intelligent, han har haft en stor portion tur tex med de felaktiga domarna.
Förhören, där han nekar till allt trots som jag tycker, överbevisning, det borde inte gå att klara sig så.
Ett stort misstag var bankomaten, den skulle han låtit bli.
Valet av metod och mordplats? ja vad ska man säga här, det tycker jag tyder på att det var lite oplanerat.
Ett annat misstag var valet av gömstället, men där hade han bara tur att det inte hittades innan rättegången så mycket som polisen letat.
Att ingen sett honom någonstans är väl tursamt.
Tänk om någon hade sett honom när han parkerade så illa, så skulle aldrig Marina parkera sin bil.