Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Hej Fredrik, och får väl säga grattis också till den friande domen, även om man tycker det fanns en del frågetecken.
Maskroos nämner något om att du har tillgång till slasken och jag utgår i från att det där inte finns något besvärande mot dig, tack vare din friande dom.
Finns det en möjlighet att du skulle kunna tänka dig vara villig att dela med dig av slasken?
Jag misstänker att det där kan finnas en del outredda spår då jag tror att polisen fokuserade enbart på dig i denna utredning.
Vore mycket tacksamt om det var möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Jag får inte dela med mig av den, jag begår lagbrott om jag gör det. Men dom har inte utrett några spår som INTE har pekat mot mig, hela utredningen har ett fokus på att sätta dit mig, alla andra spår har polisen släppt...
Märkligt att man ändå har delar av den här enligt tidigare uppgifter, så vem begick då ett
lagbrott?
Nja, det är ju enbart misstänkte med advokat som får ut slasken så jag bara undrar hur man då besitter en del information som si så där 20 sidor och lite innehållsförteckning.
Möjligt att man desinformerar och vill påvisa andra gärningsmän än sig själv med att sprida slasken för ett uppenbart syfte.
Nu är det ju myndigheten som
avgör vilka spår man ska söka efter och vem som ä
r misstänkt.
Alltså inte varken du Fredrik eller någon annan avgör vem som myndigheten misstänker eller utreder det är liksom vitsen med utredningen och misstänkt.