Citat:
Ursprungligen postat av Malom
Så du menar att om utredningen visar på att det troligen var ett vådaskott, så kommer FS att frias från misstanke?
Men Magoo då!

Du det gäller mord
inte teorier från tråden det kan du ta som ruta 1, och nej det menar jag verkligen inte. Utan rubriceringen är mord precis som innan. Och om du nu inte visste detta så kanske det har hjälpt att du får reda på att det handlar om ett eller flera dödliga skott och mord.
Jackan tänker jag på, och jag undrar är det Fredriks jacka som lämnats i paketet?
Han har en blåorange i bilen vänder man på den är den orange.
EN
jacka har bevittnas av den 18 årige killen som va ute den dagen i söket efter Marina.
Han kunde alltså se att det va en jacka och inte något förmultnat tyg.
Vad är det för
jacka som håller i 2 år? Arbetsjacka? Regnjacka?
I så fall kommer det här fallet att resas och nu arbetar man metodiskt och lugnt för inget får gå fel den här gången. Det kommer bli resning det är jag övertygad om.
Så har Fredrik varit så korkad så han kanske lämnat en blodig
jacka i paketet.'
Det va alltså den 28 juli och ganska varmt och Marina befann sig i sängen så hon har förmodligen ingen jacka haft. Ja, bara mördaren och polisen ska veta vad som fanns i paketet och omständigheter kring fyndplatsen svarade polisen i media.
Det är bra att MPS söker med
metalldetektor efter mordvapnet det är en lite bit till på väg i det här hemska fallet med Marina. Att man trodde hon va försvunnen va ju lika sannolikt som att himlen är brun. Som MPS sa vill dom fälla den här mördaren. Bra där !