2012-04-14, 17:39
Medlem
Duct-tapes avatar
Mindre smart av GM att dumpa kroppen just i den sjön, om det nu är Marina man hittat. Då sjön är stendöd och sikten är anmärkningsvärt bra i sjön. Det är otroligt bra sikt för en insjö, snorklat där flera ggr. Ligger mycket dumpat bröte i den sjön.

EDIT: Det är också en populär sjö för dykning. Pga sikten.
Senast redigerad av Duct-tape 2012-04-14 kl. 17:46.
Citera
2012-04-14, 17:42
Medlem
JensLapiduss avatar
Härsvattnet skulle jag och jjagare varit ute vid en gång men det blev aldrig av då...men vi hade ju inte dykt ändå!
Citera
2012-04-14, 17:46
Bannlyst
Förstår inte GP:s artikel. Har dom fått fel information eller rör det sig om två fynd på olika platser? Ett fynd i skogen och ett fynd i sjön?
Citera
2012-04-14, 17:53
Medlem
Tror jag hittat den eventuella gms FB, vill inte publicera den själv men kan gärna PMA till någon om nån vill så kan den lägga ut, vet inte om den tidigare vart uppe då jag inte orkat läsa igenom tråden.
Citera
2012-04-14, 17:54
Medlem
essohasses avatar
Spännande.

Vad är det för avstånd från Marinas hus till sjön?
Vägar/skogsstigar?

@JensLapidus Kan du inte ta en sväng idag så vi får en närmare uppgift på var i sjön fyndplatsen är?
Citera
2012-04-14, 17:54
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Förstår inte GP:s artikel. Har dom fått fel information eller rör det sig om två fynd på olika platser? Ett fynd i skogen och ett fynd i sjön?

Kläder och kroppsfynd har hittats både i en sjö och skogen under skallgången i Spekeröd. Polisen är på väg för att bedöma vad det är.

http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.916028-kladfynd-i-sokandet-efter-marina

Citat:
Ursprungligen postat av essohasse
Spännande.

Vad är det för avstånd från Marinas hus till sjön?
Vägar/skogsstigar?

@JensLapidus Kan du inte ta en sväng idag så vi får en närmare uppgift på var i sjön fyndplatsen är?
8 kilometer tyckte jag att det stod.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-04-14 kl. 17:57.
Citera
2012-04-14, 18:03
Medlem
tusen rosor till dom som har varit med på skallgången, om jag hade bott i närheten så hade jag ochså deltagit,
Citera
2012-04-14, 18:11
Medlem
Catings avatar
Enligt GP

"- Strax efter två fann våra dykare fynd i Härsjevattnet, vad vi tror är fynd av en människa och damkläder ihop, säger Peder Schillerström, operativ ledare för Missing People.

På eftermiddagen, strax före 15.30, gjordes ytterligare ett fynd i en skogsdunge. 20-30 personer var i närheten när något anmärkningsvärt fångade de sökandes uppmärksamhet då man ytterligare kläder, rester av en madrass och en pressning.

- Och vi fann, vad vi tror, är kvarlevor från en människa, säger en av de frivilliga som var med under skallgången."

http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.916028-fynd-i-sokandet-efter-marina

Svårtolkat, har de hittat kvarlevor på bägge ställena?
Citera
2012-04-14, 18:12
Medlem
zamiocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Enligt GP

"- Strax efter två fann våra dykare fynd i Härsjevattnet, vad vi tror är fynd av en människa och damkläder ihop, säger Peder Schillerström, operativ ledare för Missing People.

På eftermiddagen, strax före 15.30, gjordes ytterligare ett fynd i en skogsdunge. 20-30 personer var i närheten när något anmärkningsvärt fångade de sökandes uppmärksamhet då man ytterligare kläder, rester av en madrass och en pressning.

- Och vi fann, vad vi tror, är kvarlevor från en människa, säger en av de frivilliga som var med under skallgången."

http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.916028-fynd-i-sokandet-efter-marina

Svårtolkat, har de hittat kvarlevor på bägge ställena?

Ja.
Citera
2012-04-14, 18:13
Medlem
JensLapiduss avatar
@essohasse: Det är tyvärr mörkt när jag får möjlighet idag!
Citera
2012-04-14, 18:15
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shpshp
Riktat till Quarrell och andra som håller koll: visst finns det flera personer försvunna runt och i Stengungsund? Man kanske inte ska ta så stora växlar av detta ändå...
LOL, den tramshoran har ju inte koll på nånting. Han tror ju fortfarande att Marina iscensatte sitt eget försvinnande och att det stora offret i det hela är Fredrik Svensson
Skulle Marina bli hittad i nån sjö nu kommer väl advokat Quarrell att hävda att Marina begick det perfekta självmordet för att sätta dit FS och jävlas med sin familj, vilkken jävla I D I O T at Quarrell
Citera
2012-04-14, 18:15
Medlem
pawitels avatar
Och vår eminenta polis har inte hittat ett skit under 2 år.
Inte ens spåren i sängen.

I Skåne kräver polischefer högre lön, för att göra ett minimum, och jaga fortkörare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in