Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
FUP817
Hjälpte "Fidde" till här också?
Det finns ju ett motiv om uppgiften är korrekt återgiven av MD
Okey då kanske någon får sina
75000 tillbaka då han inkasserar skadestånd för det sk lidandet.
En sån "typ" är alltid skyldig någon, sen är det väl en tidsfråga innan han åker in för något annat kriminellt.
Citat:
Ursprungligen postat av MikeLitoris
Njae...
Va f-n, när jag är ren kommer jag inte ihåg var jag gör eller tänker när jag är hög, men jag lovar dig... så fort jag är hög kommer jag ihåg "allting". Timmarna går med FS och kompisen, månen lyser upp landskapet, situationen ballar ur bara, finns ingen bra förklaring. Kompisen skall hem, vad gör man? Pengar, Marinas kropp? Va-f-n... huset ligger ju öde... städa undan allt bara... det lyckades ju?
Ska man tolka det som att när Fredrik är påtänd kommer han i håg allt och sen då han är ren sitter han:
"hmmm vet inte"
"Kommer inte ihåg" "Jag mår dåligt osv"
Tja sy in slödder som pundare, och som inte vet vad dom gör eller sätt in dom på RPK det går inte att ha personer ute som inte minns ett mord.
Nej då han va allt ensam att utföra detta då han va svartsjuk och ratad. Kan man döda en massa harmlösa, försvarslösa djur kan man avrätta en människa. Påtänd eller inte så är det inga som helst förmildrande omständigheter. Läkaren ville gå vidare med P7an,och man misstänker en störning. Tänk så rätt dom har om det.
Citat:
Callas Själv sover jag utan bäddmadrass lite titt som tätt faktiskt.
Sängbotten utan bäddmadrasser i fallet Marina är nog mer en stor fantasi, och enligt uttalanden så var dom borta och andra bäddmadrasser pålagda, Fredriks sunkiga, fläckiga, snuskiga, osmakliga bäddmadrasser va på istället för de som tillhörde sängen.
Just den här modellen säng sover ingen utan bäddmadrasser det är nog dom flesta klara med.
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Nej Callas.
Det är inte ungefär lika mycket spekulation.
Och det finns egentligen ingen anledning alls att ligga utan bäddmadrass.
Att det saknades bäddmadrasser måste inte per automatik betyda att det inga fanns.
Klart man inte gör det är självklart helt enkelt.