2011-12-29, 22:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeLitoris
Njae...

Va f-n, när jag är ren kommer jag inte ihåg var jag gör eller tänker när jag är hög, men jag lovar dig... så fort jag är hög kommer jag ihåg "allting". Timmarna går med FS och kompisen, månen lyser upp landskapet, situationen ballar ur bara, finns ingen bra förklaring. Kompisen skall hem, vad gör man? Pengar, Marinas kropp? Va-f-n... huset ligger ju öde... städa undan allt bara... det lyckades ju?
Jo, de lyckades städa så bra att det inte ens fanns spår av städning.
Citera
2011-12-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo, de lyckades städa så bra att det inte ens fanns spår av städning.

Ja det finns alternativ: Marina dog av en överdos antingen frivilligt misstag eller påtvingat
Bortforslingen behöver inte lämna spår.
Blodspåren kan vara planterade senare antingen av GM eller någon närstående
Kulhålet i väggen kan inte heller tidsbestämmas man bara gissar att de tillkom vid Marinas död.
Citera
2011-12-29, 22:23
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Så de trodde de skulle få mer pengar genom att döda henne, och de gjorde det genom att skjuta en kula som gick i zick-zack, utan att spilla en droppe blod eller lämna spår av rengöring.

Var det inte nozak botten i madrasserna

Ett Gott Nytt är Du värd för din strävsamma rapportering.

Motala

Ps rad två är icke ironisk menad Ds
Senast redigerad av Motala 2011-12-29 kl. 22:28.
Citera
2011-12-29, 22:36
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Ja det finns alternativ: Marina dog av en överdos antingen frivilligt misstag eller påtvingat
Kulhålet i väggen kan inte heller tidsbestämmas man bara gissar att de tillkom vid Marinas död.
Och varför skulle GM lämna spår av brott om det inte är det?

Hur lämnar man blodspår från en död människa? Döda blöder dåligt. Det tar tid att tappa en död människa på några dl blod, och hunden kände ingen liklukt.
Citera
2011-12-29, 22:54
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Lite ironiskt är det att just ditt hat och gödselspridning i tråden kan tala till FS fördel.
Hans ID röjdes redan i aug.-10 i tråden, så hans medverkan har nog inte så stor betydelse även om det nog var lite dumt att skriva här.Enligt Svea Rikes Lag så är han frikänd i två instanser och så mycket mer kan han inte dömas i.

Folkdomstolen som en del talar om är patetiskt. Någon förvirrad batikhäxa med vinboxen framför sig och vräker ur sig en massa smörja och förtal, är det den mytomspunna folkdomstolen?

Fallet ska helst inte bli något cold case eftersom det saknas svar på vad som hänt MJ.
Om inget annat så för att rädda ansiktet på den inkompetenta åklagaren och polisen.

De som det är oerhört synd om är barnen, speciellt av en dam som inte besitter någon som helst social förmåga eller någon större tankeförmåga, som har hängts ut med namn i tråden.

Ja det är mycket tveksamt om JkK tror på FS när han mådde psykiskt dåligt av att hans ovanliga namn spridits lite överallt, bla här. Att han var här och skrev och la ut länkar etc är JK mycket väl medveten, undra hur mycket FS loosa på att gå in här...
Citera
2011-12-29, 22:58
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Självklart kommer FS att hamna på polisens agenda någon gång i framtiden (om man kikar på hur hans bakrund ser ut).

Vidare, "tips"... Vad ska dessa s.k tips leda till? folk som sitter på sin kammare och kommer på något smart och tänker "Ja, visst fan det måste jag tipsa polisen om".

Vad som behövs här är fynd, fynd och återigen FYND, det spelar ingen roll om något vittne skulle komma fram i det här läget, det är så längesen och varför skulle inte det där "stjärnvittnet" ha trätt fram långt tidigare...

Jag ser för övrigt positivt på att polisen gör allt för att hitta försvunna människor alt deras kroppar, det är deras förbannade skyldighet att göra detta, att folk sitter här och gnäller om skattepengar gör mig förbannad och förundrad över hur det är ställt hos en del människor.

Kanske en medhjälpare / eller person som vet vad Fs gjort och kräver "sin" del av ersättningen som FS kommer att få. FS nekar, den andre/andra personerna TIPSAR om något föremål, kropp, etc

TIPS--->Fysiska bevis (FYND)
Citera
2011-12-29, 23:01
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Så de trodde de skulle få mer pengar genom att döda henne, och de gjorde det genom att skjuta en kula som gick i zick-zack, utan att spilla en droppe blod eller lämna spår av rengöring.

Vilken rengöring?
Citera
2011-12-29, 23:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Vilken rengöring?
Jag skrev "utan att spilla en droppe blod eller lämna spår av rengöring". Antingen togs kroppen och madrasserna ut utan att en droppe spilldes (annat än i sängen) eller så torkades blodet bort. Det fanns spår varken av det ena eller det andra vid första brottsplatsundersökningen.
Citera
2011-12-29, 23:12
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Jag skrev "utan att spilla en droppe blod eller lämna spår av rengöring". Antingen togs kroppen och madrasserna ut utan att en droppe spilldes (annat än i sängen) eller så torkades blodet bort. Det fanns spår varken av det ena eller det andra vid första brottsplatsundersökningen.

Kanske var det så att om det nu spilldes något på golvet så kanske det fanns något annat där som gick att ta bort. Behövs ingen städning
Citera
2011-12-29, 23:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Kanske var det så att om det nu spilldes något på golvet så kanske det fanns något annat där som gick att ta bort. Behövs ingen städning
En kula som går igenom en kropp brukar spilla blod på andra ställen än på golvet. Dessutom måste kroppen och madrasserna föras genom hela bostaden. Tror du att det fanns mattor hela vägen?
Citera
2011-12-29, 23:42
Medlem
Motalas avatar
Dags att stänga tråden
Två rätter har inte kunnat bedöma att brott har begåtts trots att misstänkt funnits.

Om inte tråden kan stängas flytta den åtminstone till FÖRSVUNNA PERSONER

Ett Gott Nytt Till Edre Alla

Motala
Senast redigerad av Motala 2011-12-29 kl. 23:44.
Citera
2011-12-30, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65

Citat:
Och varför skulle GM lämna spår av brott om det inte är det?

Hur lämnar man blodspår från en död människa? Döda blöder dåligt. Det tar tid att tappa en död människa på några dl blod, och hunden kände ingen liklukt.

FUP817
Citat:
"Fidde" var inte omtyckt av någon. Han var skyldig fler personer pengar. Han var bl.a.
skyldig 75.000:- till en kille som sedan dog av en överdos.

Hjälpte "Fidde" till här också?
Det finns ju ett motiv om uppgiften är korrekt återgiven av MD
Senast redigerad av Joakim65 2011-12-30 kl. 00:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in