2011-09-28, 11:19
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Du börjar bli riktigt pinsam, tror du att du kommer att lyckas med dina tilltag och påhopp, du visar åter igen att du är den sopa jag påstår att du är.

Försök tillföra tråden något av värde istället för att bete dig som en hysterisk kärring, ett enda inlägg med åtminstone någonting av värde borde du väl klara.

Det är jag fullt kapabel till men jag tvivlar desto starkare på din förmåga till detsamma.
Hur var det nu med hela slasken? Har du tillgång till den eller ska du bara fortsätta ge sken av att du sitter på information, vilket får dig att känna dig stor och mäktig?
Citera
2011-09-28, 11:53
Medlem
allegragellers avatar

tack så mycket för intressant text! vet inte om du har rätt men spännande var det att läsa.
Citera
2011-09-28, 12:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Hur är det med slasken? Har du mer av den än innehållsförteckningen? (det kan inte vara förbjudet att svara på).
Ja, jag har 11 sidor av 1082 sidor enligt innehållsförteckningen samt 13 sidor som polisen "glömde" lägga i slasken, och därför inte finns i innehållsförteckningen.
Citera
2011-09-28, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag kan inte minnas att jag har glömt något. FS greps 2 augusti och första gången natten 28-29 nämns i förhör är 4 augusti, FUP sid 938. Det är tillräcklig tid för att hitta på en trovärdig historia om han hade något att dölja.
Det är mycket svårt att i efterhand hitta på en historia som håller med tidsangivelser,telefonsamtal,sms och datatrafik och till detta vittnesiaktagelser. Detta har hu inte FS lyckats med i någon punkt.
Citera
2011-09-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ja, för korkad för att komma på en sådan plan som han var åtalad för.
Detta som hände var säkerligen inte planerat utan uppkom i hastigt mod som de flesta mord gör närstående emellan. FS har haft en otrolig tur med det han konstruerat i efterhand och att det gick så lång tid innan man kunde konstatera att M hade blivit mördad i sängen
Citera
2011-09-28, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ja, jag har 11 sidor av 1082 sidor enligt innehållsförteckningen samt 13 sidor som polisen "glömde" lägga i slasken, och därför inte finns i innehållsförteckningen.

Tack för svar, det uppskattas!
Ja, av en innehållsförteckning kan man bara dra slutsatsen att många är hörda men ni vet inte angående vad. Det var som vi trodde..
De 13 sidorna som inte ens platsade i slasken var väl det TP inte kunde vara tyst med, såna mysiga tips som inkommit till polis om att det luktat gubbsvett osv. Typ värdelöst skit..

Du får rätta mig om jag har fel..
Citera
2011-09-28, 14:01
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Det finns fortfarande ingenting som hindrar M från att göra en fordonsförfråga från Ålevattnet.

Syster C minns fel. Enligt telefonlistan ringde hon en gång, kl 14:18. Vad mer minns hon fel?

Citat:
Han vägrar att namnge langaren han träffade den 28. Och jag tvivlar starkt på att polisen skulle skita i en narkotikalangare.

Citat:
Han ville skydda langaren.

Citat:
Han besökte langaren, enligt senare version. Det ville han inte berätta för polisen, och langarens bostadsort.

Citat:
Han kanske har ändrat bedömning om hur farligt det är för langaren att bostadsorten avslöjas.

Citat:
Det spelar ingen roll. Pss som han påstod att han var hos langaren på eftermiddagen kunde han påstå att han sov där natten han var portad. Mer trovärdigt än att sitta på en gravsten.

Men fatta en sak i mordfall med en misstänkt skiter man i en liten langare.
Man vill fråga om han träffade den misstänkte då den misstänkte säger detta inget annat.
Lär dig turerna.

Spelar ingen roll om C har fel tid men hon ringde och ingen svarar så är det med den saken,
Marina svarade inte utan skickade sms men det va inte Marina utan det va någon som inte kunde svara i Marinas telefon.
Citera
2011-09-28, 14:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Men fatta en sak i mordfall med en misstänkt skiter man i en liten langare.
Man vill fråga om han träffade den misstänkte då den misstänkte säger detta inget annat.
Lär dig turerna.

Spelar ingen roll om C har fel tid men hon ringde och ingen svarar så är det med den saken,
Marina svarade inte utan skickade sms men det va inte Marina utan det va någon som inte kunde svara i Marinas telefon.
Källa på det fetstilta?

C har inte fel tid, hon har fel på antalet gånger hon ringde. Det är inte alltid möjligt att svara, M kan ha valt att messa istället. Enligt C stod det att hon inte kunde prata.

C påstår att hon fick ett SMS, hon fick två. Vad stod i det andra? Varför berättar hon inte om det?
Citera
2011-09-28, 14:22
Bannlyst
Citat:
Källa på det fetstilta?

C har inte fel tid, hon har fel på antalet gånger hon ringde. Det är inte alltid möjligt att svara, M kan ha valt att messa istället. Enligt C stod det att hon inte kunde prata.

C påstår att hon fick ett SMS, hon fick två. Vad stod i det andra? Varför berättar hon inte om det?

Jag hittar det inte nu men har inte C sagt något om ett ytterligare sms där det stod "framme" eller liknande?
Citera
2011-09-28, 14:23
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Källa på det fetstilta?

Du kan läsa eller höra vad förhörsledaren säger och det vet man att är du misstänkt för mord så är langaren inte intressant för polisen.
Citera
2011-09-28, 14:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du kan läsa eller höra vad förhörsledaren säger och det vet man att är du misstänkt för mord så är langaren inte intressant för polisen.
Jag kan inte läsa eller höra vad förhörsledaren säger om det och man, iaf inte jag, vet inte det. Kanske inte FS heller.

Dessutom spelar det ingen roll. Ljuger FS om att han var med en langare på eftermiddagen kan han lika gärna ljuga om att han var med en langare på natten.
Citera
2011-09-28, 14:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag hittar det inte nu men har inte C sagt något om ett ytterligare sms där det stod "framme" eller liknande?
Jag hittar inte heller det, att C skulle ha fått ett SMS med "framme" eller liknande, och absolut inte tolv minuter efter det första.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in