Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det är inte bara bristande bevisning som öppnar för en annan GM, utan även en bristfällig utredning.
Och att du essohasse, anser att magoo är en frisk fläkt i tråden, det säger mer om dig, än om innehållet i magoos inlägg.
Det var som jag trodde, magoo vikarierade för dig.
För vilka mer än ni två och ytterligare nån, har ett sånt behov av att idiotförklara skribenter som är av annan åsikt än eran.
Därför antar jag att du tidigare drabbades av ett plötsligt anfall av tillfällig sinnesförvirring, när du raderade ditt olustiga svar till Camdrea.
Nej då Raggsockan!
Jag hade läst datumen fel på de av Camdreas glömda tidigare inlägg i tråden, när jag insåg det raderade jag mitt inlägg samt förklarade och ursäktade mig i mitt nästkommande inlägg.
Att jag raderade min text hade således ingenting med någon psykisk åkomma att göra utan var helt enkelt en korrigering av ett misstag.
Detta är jag övertygad om att till och med du förstod, men du kände dig tydligen ändå nödgad att komma med ytterligare ett i raden av meningslösa inlägg.
När jag har bättre tid skall jag gå igenom dina inlägg i tråden och se om du bidragit med någonting överhuvudtaget. Det känns inte så, det jag spontant kan säga är att jag blivit förbannad i princip varje gång du kommer med ett inlägg.
Det finns absolut ingenting som öppnar för en annan gärningsman, ingenting.
Tror man att det är en annan GM än FS för att han ej blev fälld i rätten - ja då är man idiot.