2010-08-04, 13:51
Medlem
Hur hett tycker kvinnor att det är att ge en man analsex, antingen med dildo (går ju att kombinera med en avsugning) eller med en strap-on (pegging).

Jag har fått en dildo i röven när en kvinna har sugit av mig. Hon gillade det och gillade att låta mig prova känslan att bli penetrerad. Själv tycker jag att det var bekvämare att ligga på rygg och det känns som en avsugning/avrunkning, fast att man tar det till en ny nivå.

Vi har testat att jag ligger på mage/står på alla fyra, där hon "knullat" mig med dildon (har aldrig testat stap-on). Hon kände sig inte lika bekväm med att göra så medgav hon och tyckte att det blev för mycket känsla av att "knulla en karl".

Så jag undrar vad ni har för erfarenheter? Är det lättare att ge analsex med dildo och kombinera det med oralsex? Motivera gärna!!!
Citera
2010-08-04, 14:52
Medlem
Jag är kvinna och jag skulle för allt i världen aldrig tycka att det skulle vara ens lite sexigt att trycka in en dildo i röven på en kille. Fyfan. En straight man ska absolut inte få någonting uppstoppat i röven. Det är vi tjejer som ska få det.
Citera
2010-08-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexeatworld
Jag är kvinna och jag skulle för allt i världen aldrig tycka att det skulle vara ens lite sexigt att trycka in en dildo i röven på en kille. Fyfan. En straight man ska absolut inte få någonting uppstoppat i röven. Det är vi tjejer som ska få det.
En normalbegåvad kvinna (eller man för den delen ;D) borde väl förstå att det rör sig om helt fel hål för barnaavel oavsett kön?

Men är det kul av någon annan anledning så bara kör!"#€%
Citera
2010-08-04, 16:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Antingen svarar ni på frågorna i förstainlägget, eller så svarar ni inte alls. Nästa person som börjar käfta om vad som definierar en bög och vad som bara är mysig stimulans av prostatan kommer att åka på en tillsägelse.

OT raderat

// Mod
Citera
2010-08-15, 14:46
Medlem
Tjejen brukar va väldigt våt och kåt efter att hon skrämt livet ur en med en dildo. Hon gillar det, och går definitivt igång av det. Är nog det hela med att se en annan ha det skönt som hon går igång av. Och hon verkar gilla att göra det på flera sätt.

Men det är ju lite skillnad på att stå och pumpa sin kille på alla fyra mot att smeka och leka med en leksak samtidigt som man suger eller runkar av killen. Men avsugning + en dildo är ju enkelt och funkar kanon och det är ju inte alls samma grej som att knulla sin kille i röven. Prova er fram bara så hittar ni det ni gillar, och vågar man bara säga vad man vill ha och vill göra med den andra så kommer man ju snabbt fram till vad som funkar och inte funkar.

Men vårat tips är att med en strap on eller en dubbeldildo köra missionären dvs killen underst med tjejen ovan på så kan man kramas och lite mer närhet som vanlig sex, lite trixande för att inte klämma pungen på killen dock. Känns det kanske lite mer naturligt och inte som att hon knullar en kille helt brutalt i röven.
Eller killen på rygg i sängen med tjejen på knä längs sängkanten så hon kan runka av dig samtidigt som hon faktiskt har ögonkontakt och ser hur skönt killen har det (kan man ju göra med en dildo bara om ni inte hade en strap on).
Prova att tjejen ligger på rygg och rida på henne också. Helt kanon om man har en strap on utan band, minns inte vad dom heter, dvs en sådan som sitter fast i henne, för då kan hon sköta mycket av "stötandet" och få lite stimulans själv.
Sen min favorit är att ligga på sidan och skeda, mycket möjligheter till kramande tafsande och mer närhet.

En annan grej är att sitta ihop med en dubbeldildo onanera framför varandra. Finns mycket man kan göra...
Citera
2010-08-15, 15:53
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x86
Tjejen brukar va väldigt våt och kåt efter att hon skrämt livet ur en med en dildo. Hon gillar det, och går definitivt igång av det. Är nog det hela med att se en annan ha det skönt som hon går igång av. Och hon verkar gilla att göra det på flera sätt.

Men det är ju lite skillnad på att stå och pumpa sin kille på alla fyra mot att smeka och leka med en leksak samtidigt som man suger eller runkar av killen. Men avsugning + en dildo är ju enkelt och funkar kanon och det är ju inte alls samma grej som att knulla sin kille i röven. Prova er fram bara så hittar ni det ni gillar, och vågar man bara säga vad man vill ha och vill göra med den andra så kommer man ju snabbt fram till vad som funkar och inte funkar.

Men vårat tips är att med en strap on eller en dubbeldildo köra missionären dvs killen underst med tjejen ovan på så kan man kramas och lite mer närhet som vanlig sex, lite trixande för att inte klämma pungen på killen dock. Känns det kanske lite mer naturligt och inte som att hon knullar en kille helt brutalt i röven.
Eller killen på rygg i sängen med tjejen på knä längs sängkanten så hon kan runka av dig samtidigt som hon faktiskt har ögonkontakt och ser hur skönt killen har det (kan man ju göra med en dildo bara om ni inte hade en strap on).
Prova att tjejen ligger på rygg och rida på henne också. Helt kanon om man har en strap on utan band, minns inte vad dom heter, dvs en sådan som sitter fast i henne, för då kan hon sköta mycket av "stötandet" och få lite stimulans själv.
Sen min favorit är att ligga på sidan och skeda, mycket möjligheter till kramande tafsande och mer närhet.

En annan grej är att sitta ihop med en dubbeldildo onanera framför varandra. Finns mycket man kan göra...

Eller att han knullar henne missionären samtidigt som de båda är penetrerade med dubbeldildo `? Skulle se konstigt ut men säkert skönt
Citera
2010-08-15, 23:47
Medlem
Roxanas avatar
Jag gillar det. Brukade sätta på en kille med strap on eller bara använda dildo. Körde på i doggy style eller missionär. Brukade växla mellan påsättning, oralsex och rimjob. Tyckte verkligen inte att det kändes skumt att han stod och svankade medans jag dunkade på. Det var brutalt underbart! Lagom kinky.Och så kunde jag fantisera att det var en tjej jag satte på..

Kudos till honom som vågade testa nått nytt och lite annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in