Citat:
Ursprungligen postat av EnTrevligPolis
Några Stilnoct och lite sprit på ett flygplan, kanske du borde testa ändå, låter spännande.
Hahaha.. påminner mig om när jag fick mordhålla min polare tills han däckade på flyget till Egypten..
Vi hällde i oss en flaska whiskey innan vi kom upp på höjd.. jag smög längst bak i planet och tog en cigg med några flygvärdinnor..(kände att det lukta rök så jag chansa.. de titta surt på mig sen fortsatte de sin diskussion) När jag kommer tillbaka till min plats har polaren totalt ballat ur och sitter och spottar flygmat på en barnfamilj framför som vid det laget var lagom roade..
Kaptenen kommer fram till mig och säger att vi ska lugna oss annars måste de gå ner med oss i Polen..
Jag trycker upp polaren i fönstret och typ 5 sekunder efter hör jag att han snarkar..
Barnfamiljen hade fått flytta på sig så den raden var ledig.. perfa för då hade jag en rad för mig själv där jag somna som en gud och vakna inte förren det var dags att landa..
Väckte polaren som tycker det är konstigt att alla kollar på honom argt.. inte ett minne och jag berättade inte vad han gjort förren vi kom till hotellet.. Med barnfamiljen som grannar..