Citat:
Ursprungligen postat av Chetnic
Ta inte detta personligt men jag har zyprexa utskrivet och första tiden vart man helt utslagen så faktist tror jag du bara snackar en massa skit för du blir alltså helt av banan i minst 12 timmar om du tar zyprexa första gången, att ens vara vaken är ju helt omöjligt nästan på dom.
Tycker du ställer väldigt mysko frågor för du vet helt klart ingenting vad du snackar om.
Zyprexa är förövrigt INTE narkotika och du lär inte få det utskrivet för det är väldigt ofta mot psykoser folk får dessa och folk blir väldigt deppiga på dessa första tiden.
Mycket har jag hört men att få dom för att varva ner tog priset för stupid questions..
Nä, jag snackar inte skit, har haft möjlighet att testa dom några gånger med önskat resultat. Jag har gått ned i varv. Har även sett den effekten hos andra. Aldrig påstått att det skulle vara narkotika.
Folk svarar ju olika på läkemedel så det kanske är du som är lite extra känslig mot zyprexa.
Dessutom så kan man få väldigt bra tips av trevliga medlemmar när man lägger ut en sådan här tråd.
Det gäller dock inte hetsiga typer som du.