2010-08-04, 00:37
Medlem
alligatorsnors avatar
Testade zyprexa för att gå ned i varv och det funkade. Tror ni doktorn skriver ut det eller betraktas det som narkotika?
Föresten har alla mailkranar och nätapotek semester försöker få tag i sömntabletter utan att lyckas.
Och visst är väl fearpharmacy scammare? Jag betalade dom för över en månad sen och inget händer.

Jag kan inte varva ned speciellt på kvällar och nätter, har ni några bra tips som inte är benzo eller cannabis.
Citera
2010-08-04, 00:46
Medlem
jaja1s avatar
Zyprexa för att varva ned på kvällarna låter helt idiotiskt! Vet du ens vad det är för något?
Nej, det finns nog ingen läkare som kommer att skriva ut det för att du ska kunna gå ned i varv.
Gå in och läs här vad det används för http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBgQFjAA&url=http%3A %2F%2Fwww.fass.se%2FLIF%2Fproduktfakta%2Fartikel_p rodukt.jsp%3FNplID%3D19960927000089%26D ocTypeID%3D7&ei=gppYTIGgCsXvOaGd5N0I&usg=AFQjCNGCP xsMIbsL_MdoTn9XCBM4bIvBKA. Det låter inte som du har såna problem?

Börja träna, löpning eller gå på gym så blir du nog tröttare på kvällarna, om du sliter ut kroppen.
Har du svårt att sova på kvällarna så kan du försöka att få Zolpidem eller Zopiklon utskrivet. Att börja knapra benso varje kväll för att gå ned i varv kommer bara sluta med ett beroende och då sitter du verkligen i skiten...
Senast redigerad av jaja1 2010-08-04 kl. 01:27.
Citera
2010-08-04, 00:50
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Zyprexa för att varva ned på kvällarna låter helt idiotiskt! Vet du ens vad det är för något? Nej, någon läkare kommer inte skriva ut det för att du ska kunna gå ned i varv.

Gå in och läs här vad det används för http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBgQFjAA&url=http%3A %2F%2Fwww.fass.se%2FLIF%2Fproduktfakta%2Fartikel_p rodukt.jsp%3FNplID%3D19960927000089%26D ocTypeID%3D7&ei=gppYTIGgCsXvOaGd5N0I&usg=AFQjCNGCP xsMIbsL_MdoTn9XCBM4bIvBKA.

Där står ju bl.a om att ha onormalt mycket energi
Citera
2010-08-04, 00:54
Medlem
pythonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor

Ja, kopplat med en Mani ja... Herregud...
Citera
2010-08-04, 00:59
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor
Ja vad ska jag säga... Det skrivs nog inte ut till någon person som har lite svårt att varva ner på kvällarna. Det finns bättre saker till det!
Senast redigerad av jaja1 2010-08-04 kl. 01:03.
Citera
2010-08-04, 01:03
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pythonx
Ja, kopplat med en Mani ja... Herregud...

Jo men jag är rätt manisk så det kanske inte är helt fel ändå.

Och verkar ju inte ha någon narkotikastämpel på sig så ...ja,jag vet inte
Citera
2010-08-04, 12:15
Medlem
ReidarDahlens avatar
Antar att nån antihistamin skulle hjälpa om du nu verkligen ska enbart varva ner. Det skriver läkare gladeligen ut, då det inte är skoj men funkar.
Citera
2010-08-06, 00:49
Medlem
Ta inte detta personligt men jag har zyprexa utskrivet och första tiden vart man helt utslagen så faktist tror jag du bara snackar en massa skit för du blir alltså helt av banan i minst 12 timmar om du tar zyprexa första gången, att ens vara vaken är ju helt omöjligt nästan på dom.
Tycker du ställer väldigt mysko frågor för du vet helt klart ingenting vad du snackar om.
Zyprexa är förövrigt INTE narkotika och du lär inte få det utskrivet för det är väldigt ofta mot psykoser folk får dessa och folk blir väldigt deppiga på dessa första tiden.
Mycket har jag hört men att få dom för att varva ner tog priset för stupid questions..
Citera
2010-08-06, 10:20
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chetnic
Ta inte detta personligt men jag har zyprexa utskrivet och första tiden vart man helt utslagen så faktist tror jag du bara snackar en massa skit för du blir alltså helt av banan i minst 12 timmar om du tar zyprexa första gången, att ens vara vaken är ju helt omöjligt nästan på dom.
Tycker du ställer väldigt mysko frågor för du vet helt klart ingenting vad du snackar om.
Zyprexa är förövrigt INTE narkotika och du lär inte få det utskrivet för det är väldigt ofta mot psykoser folk får dessa och folk blir väldigt deppiga på dessa första tiden.
Mycket har jag hört men att få dom för att varva ner tog priset för stupid questions..

Nä, jag snackar inte skit, har haft möjlighet att testa dom några gånger med önskat resultat. Jag har gått ned i varv. Har även sett den effekten hos andra. Aldrig påstått att det skulle vara narkotika.
Folk svarar ju olika på läkemedel så det kanske är du som är lite extra känslig mot zyprexa.

Dessutom så kan man få väldigt bra tips av trevliga medlemmar när man lägger ut en sådan här tråd.
Det gäller dock inte hetsiga typer som du.
Senast redigerad av alligatorsnor 2010-08-06 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in