2004-07-05, 14:54
Medlem
Technicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruzz
Hmmm, förstår inte riktigt vad du menar, så du får förklara..

Rob har målat med IT och 303 mycket förut och han målar med dom nu, varför skulle det inte vara riktiga? Det är inte några toys precis...
Citera
2004-07-10, 03:02
Medlem
xceLs avatar
hur gamla är dem nu?
Citera
2004-07-10, 12:09
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xceL
hur gamla är dem nu?

äldre än dig...

vad spelar det för roll?
Citera
2004-07-10, 17:53
Bannlyst
Lite överallt i stockholm finns det lite fula klistermärken som det står ICH 303 på, har det något att göra med de som det pratas om i denna tråd?
Citera
2004-07-13, 00:25
Medlem
Molkos avatar
Tror inte det är Pan och Bana som är i farten som någon nämnt tidigare. Antagligen några av de medlemmar som inte syntes lika mycket under Pan O bana's storhetstid?
Citera
2004-07-13, 15:28
Medlem
Technicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5
Lite överallt i stockholm finns det lite fula klistermärken som det står ICH 303 på, har det något att göra med de som det pratas om i denna tråd?

Yes yes...
Citera
2004-07-18, 00:36
Medlem
Keruzzs avatar
Det var bara Bana och Pan som drog it förut!
Citera
2004-07-18, 19:53
Medlem
Technicals avatar
Såg lite gammla Rain - It bombs idag längst rälsen
Citera
2004-07-19, 18:08
Medlem
tangos avatar
har för mig att it crew var ett internationelt crew med bla. honet opak o pum o att det stog för INTERNATIONAL TERRORISTS..................
Citera
2004-07-25, 20:10
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tango
har för mig att it crew var ett internationelt crew med bla. honet opak o pum o att det stog för INTERNATIONAL TERRORISTS..................

i tex Dirty handz 1 ser man ju ganska mycket med dem ja.dem e ju fransmän hela bunten,sen undrar jag om dem har någon anknytning till svenska it crew..tvivlar jag på men man ska aldrig säga aldrig. pum e ju polare med wufc tex.

måste ju finnas någon gammal räv här som kan svara på vår fråga
Citera
2004-07-26, 10:19
Medlem
Keruzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne
i tex Dirty handz 1 ser man ju ganska mycket med dem ja.dem e ju fransmän hela bunten,sen undrar jag om dem har någon anknytning till svenska it crew..tvivlar jag på men man ska aldrig säga aldrig. pum e ju polare med wufc tex.

måste ju finnas någon gammal räv här som kan svara på vår fråga

Nä det hade dom inte, som jag sagt tidigare så har jag umgåtts med både Bana och Pan så jag vet..
Citera
2004-07-26, 13:33
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruzz
Nä det hade dom inte, som jag sagt tidigare så har jag umgåtts med både Bana och Pan så jag vet..

okey,då fick vi det bekräftat. Jag tycker nog att svenska IT tar de franska stilmässigt iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in