2012-11-26, 20:16
Medlem
Topppis avatar
ehm, kan någon förklara varför man ska göra daily quests? man får typ 13g per quest?
2012-11-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
ehm, kan någon förklara varför man ska göra daily quests? man får typ 13g per quest?

Man får valor points, mynt att byta in mot extra rolls på bossar, rep för att köpa bättre gear, mounts och mycket annat.
2012-11-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi

Ehm nej man får typ 20g, och man gör det för rep för att kunna köpa gear / mount whatever.
2012-11-26, 22:20
Medlem
Hawxs avatar
Hej! Tänkte kolla med er som spelar paladin nu i MOP. Jag håller på att levla en (en level kvar till 90) och funderade på att gå holy i pvp. Har en präst som jag har shadow som main, men spelar disc beroende på vem jag spelar 2s med. Grejen är (som många andra nämnt), disc är inte det bästa idag. Hur är en holypaladin? Överlevnad, etc etc. Är det kul? Eller rekommenderar ni ret?

mvh
2012-11-26, 22:21
Medlem
Kiltmannens avatar
Enorm skillnad att få T1-vapnet som feral druid ju. Känns som att man kom över nån slags spärr, nu plockar man ju både armswarriors och BM-hunters
2012-11-26, 22:23
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Hej! Tänkte kolla med er som spelar paladin nu i MOP. Jag håller på att levla en (en level kvar till 90) och funderade på att gå holy i pvp. Har en präst som jag har shadow som main, men spelar disc beroende på vem jag spelar 2s med. Grejen är (som många andra nämnt), disc är inte det bästa idag. Hur är en holypaladin? Överlevnad, etc etc. Är det kul? Eller rekommenderar ni ret?

mvh

Hpaladin är enligt min erfarenhet jävligt bra i dagsläget. Inte för att det är så relevant kanske, men jag får helt ärligt poppa defensive cds för att överleva när en Hpala drar sina cds och kör offensivt (är feral).
Annars är dom väl tillsammans med rshaman bästa pvphealern i dagsläget.

Disc får ju f.ö buff i nästa patch, vilket är väldigt välbehövligt.
2012-11-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx

mvh

De är förmodligen den näst starkaste healern just nu men det är fortfarande ett milslångt avstånd till resto shamaner på toppen.
2012-11-26, 22:46
Medlem
Hawxs avatar
Jo att shamaner är klassen som ligger på toppen inom healingsektionen är inget att diskutera om.
Då får det bli en Holypaladin. Ska bli kul att geara upp den lille krabaten och sätta igång. Tack för så snabba svar. 3bars kvar
2012-11-26, 23:26
Medlem
Miys avatar
Inte lirat wow på drygt två år men blev lite sugen igen så nu speed levlar jag mot 90.

Kommer köra bg's och lite arena och sådant sedan.

Är inte alls insatt i hur klasserna är balanserad och ifall någon
druid spec är helt värdelös nuförtiden.

Kommer jag kunna ha kul som resto i pvp? Det är favoriten om inte vad bör jah satsa på?
2012-11-26, 23:51
Medlem
Nekro.s avatar
Hof äntligen clearat, lite sent kanske.
Hur är ToeS i jämförelse, svårare antar jag?
2012-11-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Hof äntligen clearat, lite sent kanske.
Hur är ToeS i jämförelse, svårare antar jag?

Det ska faktiskt vara lättare, om vi snackar normal
2012-11-27, 00:25
Medlem
Topppis avatar
JC, är de bra att vara de som pvpare? isf vrf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in