Citat:
Ursprungligen postat av Herr Anus
Oroväckande och beklämmande är två ord som spontant dyker upp. Att skäggbarnen inte längre vill stanna och rädda våra pensioner är ett misslyckande. Jag hoppas verkligen inte det här sprider sig till de övriga skäggbarnen runt om i landet.
Nu mina vänner är det upp till oss att vända trenden och mer aktivt välkommna barnen. Några kan kanske inhysa de hemma, nån kan lalla runt på stan med dem. Alla kan göra nåt! Barnen ska åter bli vårt flagskepp för framtid och lycka.
Jag är villig att försörja två skäggbarn i mitt hus. Jag vill så gärna att dom ska tacka mig sen när dom fått höglönejobb och avsätter tex 2000/mån kr som tack för att jag ledde dom in i det svenska samhället och gav dom en ny lyckosam framtid i Sverige. Inte kan dom väl missbruka min gästfrihet eller förfalla till kriminalitet...eller? Jag tror på människor, att allah ska med, ett mångkulturellt samhälle är ett våldsfritt samhälle. En ny start för Sverige med människor med olika bakgrund som kan bidra till utveckling av tolerans, rättvisa, trygghet och sist men inte minst en absolut frihet för svenska kvinnor att klä sig i valfria kläder utan att bli våldtagna av samma skäl. Islam är nog ett bra sätt att bygga en bro mellan oss och dom...ehh