2010-08-03, 14:45
Bannlyst
Men vad bra, han vill ju åka hem.

Se till att det händer. Ge mej tillbaks alla pengar jag slösat på medecin. Jag har ju fucking hostat ut över 15000 kr på medecin medans ni hjälper fucking jävla muslimer gratis. Sjukt.

Jag ska aldrig mer respektera samhället. Varför måste ickemuslimer slänga ut tusentals kronor på sånt man verkligen behöver? Vill dom utrota oss?
Citera
2010-08-03, 14:47
Medlem
Oroväckande och beklämmande är två ord som spontant dyker upp. Att skäggbarnen inte längre vill stanna och rädda våra pensioner är ett misslyckande. Jag hoppas verkligen inte det här sprider sig till de övriga skäggbarnen runt om i landet.

Nu mina vänner är det upp till oss att vända trenden och mer aktivt välkommna barnen. Några kan kanske inhysa de hemma, nån kan lalla runt på stan med dem. Alla kan göra nåt! Barnen ska åter bli vårt flagskepp för framtid och lycka.
Citera
2010-08-03, 15:18
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Anus
Oroväckande och beklämmande är två ord som spontant dyker upp. Att skäggbarnen inte längre vill stanna och rädda våra pensioner är ett misslyckande. Jag hoppas verkligen inte det här sprider sig till de övriga skäggbarnen runt om i landet.

Nu mina vänner är det upp till oss att vända trenden och mer aktivt välkommna barnen. Några kan kanske inhysa de hemma, nån kan lalla runt på stan med dem. Alla kan göra nåt! Barnen ska åter bli vårt flagskepp för framtid och lycka.

Jag är villig att försörja två skäggbarn i mitt hus. Jag vill så gärna att dom ska tacka mig sen när dom fått höglönejobb och avsätter tex 2000/mån kr som tack för att jag ledde dom in i det svenska samhället och gav dom en ny lyckosam framtid i Sverige. Inte kan dom väl missbruka min gästfrihet eller förfalla till kriminalitet...eller? Jag tror på människor, att allah ska med, ett mångkulturellt samhälle är ett våldsfritt samhälle. En ny start för Sverige med människor med olika bakgrund som kan bidra till utveckling av tolerans, rättvisa, trygghet och sist men inte minst en absolut frihet för svenska kvinnor att klä sig i valfria kläder utan att bli våldtagna av samma skäl. Islam är nog ett bra sätt att bygga en bro mellan oss och dom...ehh
Citera
2010-08-03, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Men vad bra, han vill ju åka hem.

Se till att det händer. Ge mej tillbaks alla pengar jag slösat på medecin. Jag har ju fucking hostat ut över 15000 kr på medecin medans ni hjälper fucking jävla muslimer gratis. Sjukt.

Jag ska aldrig mer respektera samhället. Varför måste ickemuslimer slänga ut tusentals kronor på sånt man verkligen behöver? Vill dom utrota oss?
Om jag har förstått det rätt så har du donerat 15000kr på medicin* till endast muslimer och nu vill du ha pengarna tillbaks?

Eller påstår du att dina 15000kr gick till endast muslimer, speciellt den TS pratar om?
Citera
2010-08-03, 15:25
Medlem
volvo 240s avatar
Så bra, då ka nvi betala en enkelbiljett hem igen.

Blir mkt billigare än att låta de stanna.
Citera
2010-08-03, 15:27
Bannlyst
Haha, det här är så fruktansvärt kontraproduktivt, kul att vissa dumskallar till journalister och batikhäxor inte har vett nog att förstå det.
Att ensamkommande flyktingbarn som får husrum, mat, fickpengar, kläder, tv-spel, utbildning med mera och dessutom slipper vara kvar i sina krigsdrabbade länder där de i värsta fall riskerar att bli dödade beskriver sitt nya boende som ett "helvete" och att det var ett "misstag att komma hit" gör Svensson hemma i soffan rosenrasande.
Citera
2010-08-03, 17:19
Medlem
Skrattretande to say the least. Trodde inte ens att medelsvensson var nog patetisk för att bli upprörd utav något sånt här..

Sätter förövrigt ett par av de "stackars" barnen på att TS är tr0ll.
Citera
2010-08-03, 18:24
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
En neger är väl av princip aldrig nöjd.

Vad bör göras åt detta? Ingenting.

Som Clintan skulle ha sagt; "go ahead make my day". Batikhäxan låg väl och grät hela natten efter dessa ord, själv känner jag bara hopp. Fast detta är väl bara ett sätt att manipulera. Vi vet ju sen innan att dessa "barn" är proffsoffer.

Heheh håller med! Låt oss hoppas att dessa pensionsräddare åker hem och berättar vilket helvete man får i Sverige!!!!!!
Citera
2010-08-03, 20:45
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brookus
Vad ska vi göra för att vända trenden? Mycket i integrationen står på spel...
Jag är övertygad om att ett fackeltåg skulle göra susen.
Citera
2010-08-03, 21:02
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Deras förväntningar av Sverige var nog för höga. Upptrissade i deras hemländer. Dem har väl fått höra att de kommer bli svinrika utan att göra något, alla kvinnor är nakna och villiga, de kommer bo som kungar osv. .................... och så hamnar de i Sorsele. Jag kan förstå att det är tufft för dem .
Citera
2010-08-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menjagphilip
Flyktingbarn: "Det var ett misstag att fly till Sverige för det här helvetet"

Sorsele:
http://www.sorsele.org/gammla/images/Borkahost.jpg

Det där var en fin bild. Jag tycker att Sorsele verkar vara en idealisk plats för att i lugn och ro bearbeta traumatiska upplevelser.

Fler sådana initiativ från kommunerna i Norrlands inland efterlyses.
Citera
2010-08-03, 21:13
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menjagphilip
Flyktingbarn: "Det var ett misstag att fly till Sverige för det här helvetet"

Sorsele:
http://www.sorsele.org/gammla/images/Borkahost.jpg

Där ser man. Jag har alltid undrat hur helvetet ser ut, och nu när jag är upplyst om den hemska sanningen så tycker jag att vi alla måste ta vårt personliga ansvar som vi svenskar har för att se till att inte de grovt försummade stackars flyktingbarnen ska få hemlängtan. Först då så kanske jag kan leva med mig själv, och kanske undgå att hamna i helvetet efter min död.
Senast redigerad av MoogBeat 2010-08-03 kl. 21:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in