2010-08-03, 03:00
Medlem
det är så att jag tänkte köpa en bärbar dator. men då jag skulle köpa min dröm dator, då ska rean ta slut ... så jag undrar när Elgiganten/Siba/mediamarkt osv. kommer med sin nästa rea, antar att alla kommer ha rea samtidigt då de försöker konkurrera ut varandra

tack på förhand
Citera
2010-08-03, 03:04
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbitch
det är så att jag tänkte köpa en bärbar dator. men då jag skulle köpa min dröm dator, då ska rean ta slut ... så jag undrar när Elgiganten/Siba/mediamarkt osv. kommer med sin nästa rea, antar att alla kommer ha rea samtidigt då de försöker konkurrera ut varandra

tack på förhand
Ska du köpa dig din drömdator så ska du nog sluta att titta på vad som finns på rean, titta på prestandan istället.
Citera
2010-08-03, 03:04
Medlem
Legen-darys avatar
Citat:

tack på förhand

Dem kör väl med vinter,höst,vår och sommar rea?
Citera
2010-08-03, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legen-dary
Dem kör väl med vinter,höst,vår och sommar rea?
datum?? måste veta!
Citera
2010-08-03, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrer
Ska du köpa dig din drömdator så ska du nog sluta att titta på vad som finns på rean, titta på prestandan istället.
ahhhh! den dagen man inte bryr sig om priset... den tiden den drömmen, när fan ska den komma?
Citera
2010-08-03, 08:57
Medlem
Legen-darys avatar
Citat:
datum?? måste veta!

Inte en aning men det är väl ca 4 månader till julrean.
Citera
2010-08-03, 13:25
Medlem
bl-gr-ns avatar
Borde komma en nu vid skolstarten och en tidig höst rea när tillverkarna börjar komma ut med nya modeller för vintern/julen. samt en sen höst/tidig vinter när butikerna tar in produkter för julhandeln.

Tror att det brukar vara något sånt, någon får tjoa till om jag är ute och cyklar.
Citera
2010-08-04, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Borde komma en nu vid skolstarten och en tidig höst rea när tillverkarna börjar komma ut med nya modeller för vintern/julen. samt en sen höst/tidig vinter när butikerna tar in produkter för julhandeln.

Tror att det brukar vara något sånt, någon får tjoa till om jag är ute och cyklar.
när vid skolstart? alla skolor börjar inom 1 månad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in