[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Varifrån får du barnprostitution?
För mig är 15-åringar fortfarande barn.
Citat:
15 år så är man byxmyndig, att du får ett PM med en fråga om ni kan knulla är väl inte värre än ett skamligt försök av någon efter en blöt kväll på krogen (snarare mindre besvärande eftersom man bara kan ignorera PM om man känner så).
Jo det är sant!
Citat:
Kan du inte istället förklara varför det är så viktigt för dig att minderåriga stängs av?
Jag är inte ute efter att straffa en 15-åring. Mitt syfte är snarare att jag känner att jag vill skydda en 15 åring från att bli utnyttjad av allehanda slödder som kan tänkas befinna sig på Flashback
Citat:
Varje dag ser jag trams och inlägg med låg kvalitet från medlemmar som med största sannolikhet passerat 18 för längesen. Det kommer alltid finnas trams och idiotiska inlägg oavsett vilken åldersgrupp, kön eller ras som får skriva på forumet. Är man här i syfte att tramsa och förstöra åker man ut förr eller senare oberoende av ens ålder.
Nu blir det lite svårt att jämföra inlägg som sker ute på forum, med PM som sker via medlemmar med andra syften än att diskutera på forum.
Tänk om jag vore en hora som enbart ville locka till mig yngre män? Jag kanske vet exakt vad de lockas av. Men inte fan är jag väl så dum att jag skriver ut det på forumet...
OBS! Det sista är enbart spekulationer från min sida.