• 2
  • 3
2010-08-06, 01:28
Medlem
Sjukanmäld från att stå i kassan på siba, det är ju verkligen jobbigt...
Citera
2010-08-06, 02:14
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felaktigt
Sarkastiska frågor räknar jag som dumhet, eller menade du allvar ?
Fast nu ska inte det här handla om oss, jag backar om jag reagerade för hårt. *sträcker fram näven*
Jag har själv blivit intervjuad om helt andra saker och trott att det skulle bli en liten notis kanske, eller åtminstånde vara mina ord. Kände inte igen mycket kan jag säga. Tror att man måste gå på en sån här mina för att lära sig att inte prata med massmedia, och för att inse hur dom kan svänga om saker och ting, lösryckta meningar kan bli väldigt 'slagkraftiga'. ja-ja, C gör knappast om det.

Klart jag menar allvar.. jag är nyfiken. Kanske la jag fram mina frågor på fel sätt, bad av mig i så fall. *skakar hand*

Jag har oxå blivit intervjuad i tidningar, radio och tv. Har inte låtit något bli tryckt förrän jag läst det själv, litar inte ett dugg på median idag. Särskilt inte tidningarna, även om tv oxå kan klippa lite som dom vill och får saker och ting att låta helt annorlunda än vad de var från början så är tindnigarna ändå värst. Men det är kanske sånt man kommer på och lär sig med tiden.. jag vet inte.

Det var därför jag skrev att jag gärna skulle vilja höra vad som verkligen hände.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in