• 1
  • 2
2010-08-01, 23:00
Medlem
Jaegares avatar
Allt finns verkligen på Flashback Ska f.ö testa detta
Citera
2010-08-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reccz
Tyckte också att smaken blev bättre med grillkrydda =)

aaa det fungerade faktiskt. jag testade en med senap och kertsup (samtidigt som värmer) och den med senap på blev också rätt okej.
Citera
2010-08-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegare
Allt finns verkligen på Flashback Ska f.ö testa detta

gör det. allt du behöver är bröd mjukost grillkrydda. Du kan köra dubbel eller enkel och om du gillar senap så va det okej enligt mina smakisar
Citera
2010-08-01, 23:17
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumparten
har så lite mjukost kvar så jag vill inte slösa

Citat:
Ursprungligen postat av Reccz
Åfyfan, smakar ren skit.. hur fan, usch..

Citat:
Gick det verkligen så fort? jaja jag får väl inte vara sämre då, provar nu jag med och dekorerar med lite grillkrydda

Vänta.... Du vill inte testa när det finns en möjlighet att det blir gott? men när du får höra att resultatet är äckligt så testar du?
Citera
2010-08-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Vänta.... Du vill inte testa när det finns en möjlighet att det blir gott? men när du får höra att resultatet är äckligt så testar du?

Ska jag vara ärlig så trodde jag faktiskt inte på honom när han sa att han testat, Tyckte att det gick lite väl fort
Citera
2010-08-02, 14:56
Medlem
rovskaggs avatar
Mikro + bröd brukar inte vara någon vidare kombo ju, brödet blir ju alldeles sladdrigt och svampigt. Den vanliga ugnen är mycket bättre för att värma bröd, även om det tar lite mer tid att vänta på att ugnen värms upp och så
Citera
2010-08-02, 18:20
Bannlyst
Citat:
Sitter här och blev väldigt sugen på micromackor ni vet såna man brukar göra med vanlig ost på. Grejen är den att jag endast har mjukost på tub hemma och ingen vanlig *hård* ost.

Blir det samma sak eller kommer det bli fiasko?
Förväntar du dig att vi andra skall testa ditt koncept innan du vågar testa?
Citera
2010-08-02, 21:00
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovskagg
Mikro + bröd brukar inte vara någon vidare kombo ju, brödet blir ju alldeles sladdrigt och svampigt. Den vanliga ugnen är mycket bättre för att värma bröd, även om det tar lite mer tid att vänta på att ugnen värms upp och så
Eller så steker/rostar man brödet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in