Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-08-01, 02:40
Medlem
General-snuss avatar
http://www.az-news.org/se/?c=cse&k=AAAAAKvjDQDpXFYAAAAAAPORFwAAAAAAAgAYAAEAA AAAAP8AAAABAy19FwAAAAAAKX0DAAAAAABScB8AAAAAAAAAAAA AAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiggcAAAAA AAIAAwAAAAAAU-T0KioBAAAAAAAAAAAAAAwFcZcqAAAAAAAAAA AAAADg6ENpAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=

är någon brud som tjänar typ 49 lax på att fylla i enkäter, någon som tror att det funkar? eller är det BS,

Ni för dumförklara mig om ni vill men vafan gör man inte för att få ett slöt jobb med mycket downtime, och bra betalt
Citera
2010-08-01, 02:43
Medlem
aklons avatar
Trams. "AFFÄRER & FINANS" på den seriösa adressen www.az-news.org ??

Ge mig ett bryt.
Citera
2010-08-01, 02:52
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aklon
Trams. "AFFÄRER & FINANS" på den seriösa adressen www.az-news.org ??

Ge mig ett bryt.

tänkte det jag med, MEN är fortf ganska sugen på att trycka på den där knappen med ''kittet'' bara för att kolla, även fast det är 1 på miljonen, men med min tur skulle jag väll råka ut för virus eller liknande
Citera
2010-08-01, 02:57
Medlem
Låter ju lite för bra för att vara sant.. Någon som har erfarenhet av denna sidan?
Citera
2010-08-01, 03:11
Medlem
Ramas avatar
Men snälla någon, hur kan människor vara så dumma? Att ens ställa frågan om det är seriöst måste ju indikera en total avsaknad av intelligens och allt logiskt tänkande. En 63-årig professor i Dalarna inom naturvetenskap med 36 års erfarenhet tjänar inte ens så mycket pengar!

Ditt tankesätt är inte annorlunda än om någon skulle säga åt dig att klättra ner i en vulkan för att det finns en skatt där! Sedan frågar du andra om det kan vara seriöst. "Jodå, det är klart att det måste vara på riktigt! Klättra ner där och kolla. Vad gör man inte för enkla pengar?" Det är inte en på miljonen utan en på hundra tusen miljarder.
Citera
2010-08-01, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rama
Det är inte en på miljonen utan en på hundra tusen miljarder.
Nu överdrev du väl ändå lite, va?
Citera
2010-08-01, 10:14
Medlem
detta är ju fan andra tråden för samma skit, sluta fiska efter folk!
Citera
2010-08-01, 10:49
Medlem
Trumpeters avatar
Låter osannolikt
Citera
2010-08-01, 10:50
Alltså kan ingen myndighet eller liknande gå in och radera bort såna där jävla tramssidor etc. Inte ett enda jävla ord är sant etc, endå poppar det upp nya skitsidor som bara är till för att blåsa folk på pengar. Nån måste gå in och hantera det där, varför gör inte finansinspektionen något, gå in och plocka bort skiten. En random person kan sitta hemma och skriva massa skit, och sätt in pengar på BG....... så hjäler jag dig med allt. Bluff och båg hela skiten.
Citera
2010-08-01, 11:51
Medlem
aklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Alltså kan ingen myndighet eller liknande gå in och radera bort såna där jävla tramssidor etc. Inte ett enda jävla ord är sant etc, endå poppar det upp nya skitsidor som bara är till för att blåsa folk på pengar. Nån måste gå in och hantera det där, varför gör inte finansinspektionen något, gå in och plocka bort skiten. En random person kan sitta hemma och skriva massa skit, och sätt in pengar på BG....... så hjäler jag dig med allt. Bluff och båg hela skiten.

Ja, ni sosseindoktrinerade brukar ju kalla på Pappa Staten för åtgärder. Fler pappersvändare som tar hand om oss är verkligen precis vad vi behöver med tillhörande ökade kostnader som alla ska betala via skatteutaget. Vill du verkligen att hela Sverige ska bestå av naiva nötter som inte kan tänka själva? Eller har du hört talas om eget ansvar?

En mer långsiktig lösning helt på samma nivå vore att placera de obelevade idioter som går på detta i koncentrationsläger och förhindra dem att framgent förorena genpoolen.
Citera
2010-08-01, 15:03
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rama
Men snälla någon, hur kan människor vara så dumma? Att ens ställa frågan om det är seriöst måste ju indikera en total avsaknad av intelligens och allt logiskt tänkande. En 63-årig professor i Dalarna inom naturvetenskap med 36 års erfarenhet tjänar inte ens så mycket pengar!

Ditt tankesätt är inte annorlunda än om någon skulle säga åt dig att klättra ner i en vulkan för att det finns en skatt där! Sedan frågar du andra om det kan vara seriöst. "Jodå, det är klart att det måste vara på riktigt! Klättra ner där och kolla. Vad gör man inte för enkla pengar?" Det är inte en på miljonen utan en på hundra tusen miljarder.

oj vad mycket du bidrar hade räckt med ett simpelt NEJ

f.ö hitta jag denna ''länk'' när jag surfade på TPB, undrade om de va sant eller falskt, försöker inte göra någon reklam eller något dyligt...
Citera
2010-08-01, 15:17
Medlem
Yashas avatar
Gör din research.

http://www.newmedia.com.ph/warning-regarding-surveys4checks/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto