2010-08-01, 02:05
Medlem
nollsjutjugoetts avatar
Han är INTE Dominant, vad gör jaag???
Vad fan då!!! Jag har äntligen träffat en jättebra å mysig kille som det äntligen klickar med. Grejjen är den att jag tänder OERHÖRT mkt på när killen är dominant. Om killen jag är med inte är lagd åt det hållet så tröttnar jag.

Jag frågade honom rakt ut om han va det och svaret va nej. Han gillar mjukt sex, respektfullt mjukt sex. Vad faaan! Sex är så viktigt för mig och ska jag va ihop med nån så måste den biten oxå klicka! Jag är undergiven och vill känna mig liten inför killen. Nu kommer det bara bli tråkig vardaglig sex som jag kommer bli less på. Vad fan gör jag NUUU?
Citera
2010-08-01, 02:14
Medlem
Denoms avatar
Antingen så är du ett PM-troll, isåfall är det bara vänta.

Eller om du nu är seriös så är det bara be din pojkvän att släppa ut lite dominans, eller få honom att se på i princip vilken mainstream-porr som helst och be honom kopiera. För så länge du inte är ute efter BDSM (latex, läder, piskor och annat exotiskt) så borde det inte vara en match att få en kille att dominera en tjej.
Citera
2010-08-01, 02:32
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Testat att snacka med killen om den saken istället för att gnälla här?
Citera
2010-08-01, 02:34
Medlem
Ja du vad ska du göra....

Du ska givetvis prata med din kille först och funkar inte det så ska du vara otrogen. Givetvis inte med hans polare utan med någon som din pojkvän aldrig får reda på.
Citera
2010-08-01, 03:11
Medlem
gummianka666s avatar
Låt honom testa det! Överraska honom
i en position som är erotiskt laddad och
som inte ger några som helst andra
utvägar än att han måste vara dominant.

Du känner honom bättre än jag, men
bind dig i sängen, klä dig som en fin
flicka som vart olydig? Som sagt, du
vet vad som gäller.

Sen triggar du honom en hel dag. SMS
när han är på jobbet. Maila. Korta samtal.

Se till att när ni ses är han helt jävla
galen av kåthet. Så han bara VILL ta dig.

Och där väntar du, på precis det sättet
du vill, där han har all makten.

Sen är det upp till dig att göra det
så jävla bra att han fattar att vanilj
skiten går bort i fortsättningen.

om det inte hjälper- pm:a mig
Citera
2010-08-01, 13:48
Medlem
Bawlss avatar
Du får helt enkelt träna lilla vanilj-killen att tycka om det!

Helt seriöst så tvivlar jag på att han skulle säga nej till lite hårdare tag och mysig dominans.
Berätta för honom vad du vill, spela på den naiva idiot ådra vi män har, vårat kuk-ego! Berätta för honom hur otroligt kåt du blir av tanken på att han ska dominera dig, att du vill vara hans stygga lilla flicka och att du kan inte släppa tanken på hur underbart det skulle vara att dela något sånt med honom.

Jag kan relatera till hur det är för dig, jag skulle tröttna ganska snabbt sexuellt i ett förhållande om jag inte fick utöva mitt naturliga behov för dominans. Tyvärr verkar ju inte din kille vara av den sorten du behöver rent sexuellt, men det är ju inte kört för det.
Citera
2010-08-04, 09:52
Medlem
ubersantas avatar
R&S -> Erotik

/mod
Citera
2010-10-16, 12:43
Medlem
nollsjutjugoetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Antingen så är du ett PM-troll, isåfall är det bara vänta.

Eller om du nu är seriös så är det bara be din pojkvän att släppa ut lite dominans, eller få honom att se på i princip vilken mainstream-porr som helst och be honom kopiera. För så länge du inte är ute efter BDSM (latex, läder, piskor och annat exotiskt) så borde det inte vara en match att få en kille att dominera en tjej.

Har snackat med honom och han har försökt, men killen är allt annat än dominant, hårdhänt och allt det där. :/

Citat:
Ursprungligen postat av getz
Ja du vad ska du göra....

Du ska givetvis prata med din kille först och funkar inte det så ska du vara otrogen. Givetvis inte med hans polare utan med någon som din pojkvän aldrig får reda på.

Har snackat med honom nu, dock gav det inget resultat, han var med på noterna och försökte och försökte men vissa killar har det bara inte.
Jag är inte den som är otrogen :/
Citera
2010-10-16, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollsjutjugoett
Han är INTE Dominant, vad gör jaag???
Vad fan då!!! Jag har äntligen träffat en jättebra å mysig kille som det äntligen klickar med. Grejjen är den att jag tänder OERHÖRT mkt på när killen är dominant. Om killen jag är med inte är lagd åt det hållet så tröttnar jag.

Jag frågade honom rakt ut om han va det och svaret va nej. Han gillar mjukt sex, respektfullt mjukt sex. Vad faaan! Sex är så viktigt för mig och ska jag va ihop med nån så måste den biten oxå klicka! Jag är undergiven och vill känna mig liten inför killen. Nu kommer det bara bli tråkig vardaglig sex som jag kommer bli less på. Vad fan gör jag NUUU?

Inte förvånande. Fula tjejer har tendens att att föredra dominanta sex eftersom de har dålig självkänsla.
Citera
2010-10-16, 12:50
Medlem
Testat att göra honom förbannad? Även vaniljsexare brukar ju kunna få till det ganska så hårt bara lte aggression är med i bilden. Kanske är det som behövs för att han ska "tända till" - och när det väl gjort det så kan man ju hoppas på att det ska gå lättare för honom i framtiden.
Citera
2010-10-16, 13:46
Medlem
Laertess avatar
Citat:
Har snackat med honom och han har försökt, men killen är allt annat än dominant, hårdhänt och allt det där. :/

Har snackat med honom nu, dock gav det inget resultat, han var med på noterna och försökte och försökte men vissa killar har det bara inte.
Jag är inte den som är otrogen :/

Du får väl ta och acceptera honom som han är om han nu inte identifierar sig själv som en dominant man i sängen. Det du kan göra är att prata med honom och uttrycka att det är vad du gillar. Om han sedan själv uttrycker att han vill anta en mer dominant roll så kan du självklart hjälpa honom på traven genom att prata eller handlingar men om inte ens en initial nyfikenhet eller vilja finns så tycker jag inte att du ska pressa honom till det. Om det inte passar får du väl överväga om han har sidor som väger upp det eller om du vill ha en man med hela paketet s.a.s.

Men du kan alltid fråga honom hur han känner sig när han blir mer hårdhänt mot dig och försöka nå in till honom. Det kan ju faktiskt vara så att han kanske vill vara mer åt det hållet men vågar inte ta för sig.

Lycka till!
Citera
2010-10-16, 13:49
Medlem
Citat:
Vad fan gör jag NUUU?

Fantisera medan ni har sex, kärleken söker inte sitt vet du.
Känner många ug-tjejer som löst det så när vaniljstången varit framme.
Men till slut tröttnar du.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in