2010-08-01, 01:25
Medlem
Rubbes avatar
Nu tror jag ju att Tupac verkligen är död, men det är bästa timingen någonsin att man släppte skivan '7 Day Theory' några veckor efter hans död (och skivan/pseudonymen var ju utannonserad innan han dog), under pseudonymen Makaveli. Makaveli skrev som sagt om att fejka sin egen död och Tupac dog sju dagar efter att ha blivit skjuten. Dessa detaljer kommer alltid att göra spekulationerna intressanta kring Tupacs död, men som sagt så tror jag det är en olycklig slump och att han är stendöd.
Citera
2010-08-01, 19:20
Avslutad
Michael Jackson! Om han nu lever eller är död vet väll ingen utan han?
Citera
2010-08-01, 19:39
Medlem
brianmolkos avatar
Ja nu iscensatte han inte sin död och kom tillbaka, men en del har påstått att Karl XII tröttnade på allt fejkade sin död och stack till Amerika
Citera
2010-08-01, 20:22
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Ja nu iscensatte han inte sin död och kom tillbaka, men en del har påstått att Karl XII tröttnade på allt fejkade sin död och stack till Amerika

Pics or it didn't happen

Nej, seriöst. Detta var något nytt för mig. Jag har däremot hört samma sak om tsar Alexander I.
Citera
2010-08-01, 20:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Pics or it didn't happen

Nej, seriöst. Detta var något nytt för mig. Jag har däremot hört samma sak om tsar Alexander I.

Myter och sägner brukar vara så ibland, vad heter det och handla om olika personer beroende på var de berättas eller när ..
Citera
2010-08-01, 21:54
Medlem
23838s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavus
Gamle hårdrockaren Dee Snider på 80-talet?

Whut? Seriöst?
Citera
2010-08-01, 23:54
Medlem
offtopic:

Jag vet att däremot bbc har fejkat eminems död, vet inte om det var med vilje eller dem bara trodde på det.

Detta var på nätet för ungefär en 4-5-6 års sen, då fanns det länkat på deras hemsida att eminem hade dött i en bilolycka!

over and out!
Citera
2010-08-02, 15:24
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Han i INXS kan ha fejkat sin död eftersom han antogs ha hoppat i något vattenfall eller liknande. Kroppen återfanns aldrig.
Citera
2010-08-02, 23:16
Medlem
Tenbules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Han i INXS kan ha fejkat sin död eftersom han antogs ha hoppat i något vattenfall eller liknande. Kroppen återfanns aldrig.

Om du menar sångaren, Michael Hutchence så har du fel. Han hittades död i ett hotellrum av att ha hängt sig/haft strypsex.
Citera
2010-08-03, 13:05
Bannlyst
Jesus
Citera
2010-08-03, 13:33
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Michael Hutchence = Stryprunk på hotell. Du tänker inte på Richey Edwards från Manic Street Preachers?
Citera
2010-08-03, 13:34
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Michael Hutchence = Stryprunk på hotell. Du tänker inte på Richey Edwards från Manic Street Preachers?

Det måste vara Richey Edwards som avses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in