Citat:
Ursprungligen postat av meiser
Jo men det är rätt så tydligt att du är ute efter lite "finare" plagg när du nämner Ralph Lauren, barbour etc. Felet som många yngre verkar göra är att de tror att fina märken är det enda som behövs för att se lite finare ut och detta leder oftast till stora blaffiga ralph lauren hästar och liknande. Det jag försöker säga är att om du vill ge ett bra intryck ska du inte gå i fällan, köp istället den där tröjan med den lilla hästen. Låt kläderna visa hur "fin" du är och inte märkets logga.
ok, nu fattar jag vad du menar

, tänkte "big pony wtf?" häst svans anders borg

. Du har en bra point där, nåt jag ska tänka på, inte så att jag köper ralph lauren för det finns en stor häst med loggan på men jag tycker den är snygg, men pågrund av denna inlägg så kommer jag inte köpa några kläder med stora loggon, nåndag kanske men jag kommer tänka två gånger. Exempel så älskar jag de där rugby tröjorna.
Ska köpa en scapa sports pike när de kommer till terrace
http://www.terrace.se/data/product/images/3081201032271313152203_M.jpg hur många känner igen scapa sports? ända affären i sverige som säljer scapa, den piken har stora loggor, nåt jag tycker är snyggt, jag kommer köpa den pågrund av att jag tycker den är snygg, inte för att skryta om märket.
edit: har en pike från ocean works med stora loggon överallt tycker den är skit snygg, stor 75på ryggen "dragon anniversery" eller nåt

franska flaggan på armen och ocean works på andra armen, sen finns det 75på bröstet och frankrikes färger.