• 4
  • 5
2010-08-04, 09:42
Medlem
ei96byods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
oooh tur att du förklarade detta för oss mindre kunniga människor

Om du läser längre upp i tråden ser du att många inte förstått händelseförloppet och att de pratar om att det inte går att dra bort finderikonen från dockan, när det inte var dockan det var frågan om (även om originalfrågeställaren beskrev det på ett sätt som gjorde att folk trodde det) utan istället sidofältet i Finderfönstren.

Jag är medveten om att det är grundkurs (ev. dagisnivå ), men om du läser hela denna tråd så inser du fort att alla inte är lika allsmäktigt kunniga som du, och kan eventuellt behöva en förklaring.

Eftersom detta är en vanlig manöver som jag vet att många misslyckas med, utan att veta varför (t.o.m. jag gör fel, även om jag direkt inser missen och omedelbart gör om proceduren) så kan en liten förklaring vara på sin plats tror jag.

Tycker du att det är löjligt med sådana förklaringar behöver du ju inte läsa tråden.

Nu är det nog dags att låsa denna tråd. Jag tror att ämnet är fullständigt uttömt nu.
Citera
2010-08-04, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
oooh tur att du förklarade detta för oss mindre kunniga människor

Varför så djävla dryg? Du kan omöjligen ha missat att detta är ett forum där man kommer för att få svar på sina frågor?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in