Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-10-11, 01:20
  #109
Moderator
NewDeers avatar
Infogat tråd /mod
Citera
2023-10-11, 09:36
  #110
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skulle gissa på att tråden om kriget i Ukraina kommer bli ohotad etta om något år.

Några stora trådar är:
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad 53 miljoner visningar
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24) 39 miljoner visningar
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19) 32 miljoner visningar
(FB) Fotbollsfirmor i Sverige samt info om deras aktiviteter 29 miljoner visningar
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! 28 miljoner visningar

(FB) Den stora chattråden har 935 000 inlägg, men det känns inte riktigt som en riktig tråd.

Undrar hur Anna Book känner inför att ligga på samma topplista som covid 19 och invansionen av Ukraina? Personligen hade jag nästan glömt bort att hon ens finns!
Citera
2023-10-19, 15:44
  #111
Medlem
Ganska överraskande att en tråd om Anna Book fått oerhört många visningar. Likaså tråden mordet på Lisa Holm. Covid-tråden och Ukraina-invasionen är ju lite mer väntat tycker jag.

Statistiknörd som jag är blir jag nu lite nyfiken på vilka trådar som har flest olika skribenter? Covid och Ukraina ligger väl säkert i topp där också kanske, men (i mitt tycke) smalare trådar som mordet på Lisa Holm, eller tråden om Anna Book, kanske har något färre (men desto mer entusiastiska) skribenter.

Sedan är det väl lite svårt att jämföra eftersom vissa ämnen eller personer kanske samlar över 90% av inläggen i en och samma tråd, medan andra ämnen och personer diskuteras i hundratals trådar. Hade vi bara tillåtit en tråd om Donald Trump kan jag tänka mig att den hade hamnat ganska högt den med exempelvis.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback