2013-02-28, 23:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
everyone that had amx12t when elc amx was added got a free garage slot with the elc amx, will the same happen with next patch when 3 german tanks are added and luchs/leop/vk2801 are bumped up 1 tier?
Citera
2013-03-01, 01:47
Medlem
Kebabsugers avatar
nope, WG have answered 2091 times, the answer is no

players think that too many ppl would get a free garage slot without paying for it, and that is a huge no no for WG
Citera
2013-03-01, 01:53
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Inte den blekaste, men så var det iallafall. Men det har jag nog sett flera ggr också så är det konstigt?
har jag aldrig varit med om, visst någon gång så har den andra sidan två och den andra 1 eller 3, men det brukar vägas upp med att dom som har fler har 1 teir lägre arty

kan du inte ta screenshot nästa gång, arty laget borde ju vinna varje gång då, om det inte är sopor i laget

edit, beror iofs på vilken bana med

edit 2

bara jag som börjat köra Bison med guld ammo ?
går back ca 25000 varje match, men va fan, kul när man avgör en hel match själv :P
men jäkla vad svår det är att träffa ibland med bison, träffar typ tracks med 50% av alla guldskott jag skjuter, 15% träffar och 35% av skotten missar
Senast redigerad av Kebabsuger 2013-03-01 kl. 01:56.
Citera
2013-03-01, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Inte den blekaste, men så var det iallafall. Men det har jag nog sett flera ggr också så är det konstigt?

Det måst du ta en Printscren på nästa gång det händer låter lite väl lustigt om ena sidan får Tier 8 arty medan andra inte får något arty alls. Kör själv arty och inte varit med om något sånt mera att 1/3 av laget är arty och då blir man tvungen att nästan köra som en TD mot slutet av matchen.
Citera
2013-03-01, 09:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
har jag aldrig varit med om, visst någon gång så har den andra sidan två och den andra 1 eller 3, men det brukar vägas upp med att dom som har fler har 1 teir lägre arty

kan du inte ta screenshot nästa gång, arty laget borde ju vinna varje gång då, om det inte är sopor i laget

Lovar att ta screenshot nästa gång det händer!

Gissar på att du inte menar i kompani va med det där att arty alltid vinner?
Citera
2013-03-01, 14:34
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger

edit 2

bara jag som börjat köra Bison med guld ammo ?
går back ca 25000 varje match, men va fan, kul när man avgör en hel match själv :P
men jäkla vad svår det är att träffa ibland med bison, träffar typ tracks med 50% av alla guldskott jag skjuter, 15% träffar och 35% av skotten missar

He he he jo eftersom jag kör SU-26 på samma premisser så har jag precis köpt en
Bison och pimpat den som fan (cammo, Bison/tjurhuvud på ena sidan och texten
"dicke hans" på andra sidan)

Absolut kul liten grej, men långt ifrån lika effektiv som SU-26 med guld. Den är
väldigt träffsäker SU´n
Citera
2013-03-02, 01:15
Medlem
Forzos avatar
Trevlig special nu i helgen!
Halva priset på massa tier 6or men även på en hög med premiums.
Dessutom x2 crew exp, 50% rabatt på emblem och 50% extra credits med massa tier 6.

Kod:
Ram II
TOG 2*
Churchill III
PzKpfw IV Schmalturm 
FCM36PaK40 

Den stora frågan är ju nu vilka premiums man ska slå till på. Är ganska sugen på en TOG 2*, och för 1750 guld känns den ganska värd ändå .
Citera
2013-03-02, 01:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
djävla fuskiga fan vill också köpa den där långrövade slöe tog'en
Citera
2013-03-02, 15:03
Medlem
Snukiss avatar
Ta gärna en titt på twitch.tv/snuken/new för lite action Jag och en vän kör Tier6 och Tier5
Citera
2013-03-02, 16:45
Medlem
Minipaxs avatar
Suger kuk att de våldtar VK2801 så enormt i nästa patch, en av få tanks jag riktigt gillade.
Citera
2013-03-02, 17:41
Medlem
Out-of-Steps avatar
Va som fan, inte spelat WOT på någon månad!

Kan inte bestämma mig om jag ska fixa amx eller fortsätta med min IS, eller kanske t50
Citera
2013-03-02, 18:34
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Kan inte bestämma mig om jag ska fixa amx...
Vilken av de fyrtielva amx syftar du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in