2012-11-09, 12:54
Medlem
searchfunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Denna specialen var tydligen bara för US-servrarna. Men vaffan...

För EU gäller denna:

http://worldoftanks.eu/news/4585-polish-independence-day/

Om jag förstår rätt är det istället xp x2 för varje vinst du får, tills specialen är över. Inte helt illa pinkat det heller.
För crew ja, inte tank xp. Men ändå, inte illa nej.
Faktiskt, kunde inte passat bättre - behöver skaffa mig sixth sense till mina britter.
Citera
2012-11-09, 13:44
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
För crew ja, inte tank xp. Men ändå, inte illa nej.
Faktiskt, kunde inte passat bättre - behöver skaffa mig sixth sense till mina britter.

Arrrgh, fan jag läser alltid fel. De får fan börja skriva crew-xp med versaler framöver. Är inte första gången jag går på den landminan...
Citera
2012-11-09, 15:32
Medlem
Aigiss avatar
http://www.expressen.se/motor/har-ar-det-pang-pris-pa-gamla-militarklassiker/

Ska vi börja skramla gubbar? Jag är med på en femhundring. Sen drar vi ner till Polen och tar över skiten.
Citera
2012-11-09, 15:37
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
http://www.expressen.se/motor/har-ar-det-pang-pris-pa-gamla-militarklassiker/

Ska vi börja skramla gubbar? Jag är med på en femhundring. Sen drar vi ner till Polen och tar över skiten.

Anytime!
Citera
2012-11-09, 16:46
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Det blir inget EU-träd, du får kinesa med kineserna istället.
jo det kommer, men chineserna var enklast att komma före, det är bara kopior på nuvarande tanks, alla i eu trädet och japse trädet på byggas om, även nästa tyskarnas träd med leopard 1 och även de nya TD, Sturmtiger, en som arty och en som TD

men de tar sin tid att mjölka pengarna, china är visst en stor marknad för WG och dom vill ha egna tanks

jag skriver inte Kineserna, utan chineserna med vilje :P
Citera
2012-11-09, 20:32
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
M4 är ren tortyr den med... Helt värdelös. Kör med M4A3E8 Sjukt snabb kanon dock.
Spelade knappt med M3 Lee.. Hade free XP så jag slapp.
m3 lee är bajs

men får skitbra mm ibland , brukar möta ibland när jag kör B2, studdsar typ hälften

men ja, m4 är anus, den har derp(är det samma som teir 3 m82 har?) så snipa kan vara kul, ttckte den var slö, osmidig och gjort av papper

men mycket bättre än m3 lee
Citera
2012-11-09, 23:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
4 kartor uppdateras, 3 nya premiumvagnar, us får en gren till efter m5, kineserna får 17vagnar etcetera

In Development: 8.2 Update

While we're sure you're still revelling in all the content and changes that came with the 8.1 update, we're already hard at work on 8.2!

Yesterday, November 7th, we released a teaser video and a few images to the media concerning the new Chinese Tree. Some of you may have already spotted them out in the wild. Take a peek:

Enjoy!
Introduction of the Chinese Tree:

Light Tanks

Medium Tanks

Heavy Tanks

Renault NC-31
Vickers Mk.E Type B/T26
M5
59-16
WZ131
WZ132

Type 97 Chi-Ha
Type 58
T-34
T-34-1
T-34-2
Type 59 (WZ-120)
121

IS-2
110 (IS-2U)
111 1/2/3
111 4/5

In addition to the new Chinese Tree, there are a few other things coming with 8.2 that you might find interesting:
Map Updates:

Prokhorovka
Redshire
Erlenberg
Ruinberg

*We'll gradually be retouching all of the maps and making visual improvements with each update.
Introduction of new Premium Tanks:

FCM 50t - French Tier 8 Heavy
TOG-2 - British Tier 6 Heavy
AT-15A British Tier 7 Tank Destroyer

Introduction of new American Tanks:

Light Tanks

T21
T71

Medium Tanks

T69
T54

Heavy Tanks

T57

Here are is a gallery of renders and screen shots to sate your appetite until the update goes live:

Type 97 Chi Ha T-34-1 T-34-2

01 02 03

04 05 06

07 08 09

Please keep in mind that all topics and items here are still in the developmental stages and may change before implementation, or may not make it into the next update if they are not complete or tested.
http://worldoftanks.com/news/1754-development-82-update/
Citera
2012-11-10, 00:18
Medlem
Kebabsugers avatar
länken för det postas för några dagar sedan anre anka
eller har det just nu kommit upp på usa sidan?

men som sagt bara kopior på ryska tanks och lite premium så wg kan tjäna pengar och fler light tank som får scout matchmaking
Citera
2012-11-10, 00:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
länken för det postas för några dagar sedan anre anka
det är inget som varit uppe tidigare...
Citera
2012-11-10, 01:33
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jo det kommer, men chineserna var enklast att komma före, det är bara kopior på nuvarande tanks, alla i eu trädet och japse trädet på byggas om, även nästa tyskarnas träd med leopard 1 och även de nya TD, Sturmtiger, en som arty och en som TD

men de tar sin tid att mjölka pengarna, china är visst en stor marknad för WG och dom vill ha egna tanks

jag skriver inte Kineserna, utan chineserna med vilje :P

Ja, det var det jag menade.
Citera
2012-11-10, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Denna specialen var tydligen bara för US-servrarna. Men vaffan...

För EU gäller denna:

http://worldoftanks.eu/news/4585-polish-independence-day/

Om jag förstår rätt är det istället xp x2 för varje vinst du får, tills specialen är över. Inte helt illa pinkat det heller.
Om inte jag räknar helt åt helvete är väl tre dagar med dubbel XP på varje vinst fan så mycket bättre än X5 på en vinst per dag. Under lika lång period.. Fast det beror ju helt på hur mycket man spelar. Jag spelar periodvis och då kan det bli ganska mycket, men en helg som denna lär jag köra några timmar per dag i a f. Många kör ju bara tills första vinsten. Nu i ikväll har jag ut över X2 vinsten haft kanske 6-7 vinster. Dock spelat annat vid sidan av... hade säkert varit mer om man nött. Kör dock bara med fyra vagnar.

EDIT: Aha, det va för crew bara... DET suger.
Citera
2012-11-11, 02:02
Medlem
Numes avatar
Parkerad bakom en död tank, i en grop...... Min VK3001P tog 38 hits (mest alla där, skakade som fan men fick ner en churchill)..... Överlevde också. T4-6 match..
Lite skojj.

Vinkla den rätt grabbar.
Senast redigerad av Nume 2012-11-11 kl. 02:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in