Ibland stör man sig på folk...
Satt i Löwen i Himmelsdorf och hamnade i ett lag med mest T34-85 och KV förutom en TigerII, en T32 och min Löwe då.
Fi hade 2 st Type59 och en T-44, och jag varnade innan start att de garanterat skulle ta höjden uppe vid borgen.
Inga andra brydde sig, men T32 sticker däråt direkt och jag hakar på för att hjälpa till. Naturligtvis kommer de tre och slaktar snabbt T32 för att sedan raskt surra ihjäl mig som kasar fram i noll km/h.
Sedan börjar en Tyskjävel som dog i sin TigerII utan att göra någon som helst nytta att gå loss:
Jag var den värsta nooben han sett och att jag skulle spela Sims istället för att faila i en köpetank plus annan skit.
Kollade upp fanskapets stats efteråt, 46% vinster och 26% överlevda matcher
Ibland vill klämma folks kulor i ett skruvstäd, skruva sakta medan man avnjuter en kall öl...
Löwen är en otacksam vagnjefvul. Ingen annan kan få en att se fånigare ut där man vältrar sig som en döende, strandad Ebay val medan de ettriga jävlarna plockar stora stycken ur en.
Jag antar att man får acceptera att ta lite skit om man misslyckas i Type59 och särskilt Löwe.