Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Inte när det är 900meter mellan lagen, matchen har varit igång 5sekunder och det är ett berg i mitten av kartan typ, dvs finns ingen "line of sight".
Type59 skiter crediter bokstavligt talat

fått ihop mer än en halv miljon idag och flera gånger haft vinster(efter reparation/ammo) på över 50.000credits och det utan premiumkonto.
Hur bra vinster gör du med den vagnen?
Iom att jag gjorde detta som ett test och inte ville lägga flera hundra på en sketen stridsvagn så valde jag den, som känns mer som en medium än den heavy den är och passar mig rätt bra, just nu iaf.
När jag kommit upp i några tusen strider så känner jag troligen annorlunda och vill ha en riktigt tung stridsvagn, men de går att döda de med.
Edit: märkte jag missade en del av frågan: inga himlastormande direkt, men även vid förlust så går jag plus iaf och med tanke på att de håller på att försämrar ännu mer så får man vara glad över det.
Jag förstår visst att de vill tjäna pengar och att de numer vet att folk kommer kasta in en hundring då och då för att slippa sitta och köra match efter match efter match för att få råd att köpa t ex ventilation till en tank, men vafan...blir de för giriga så kommer jag snabbt att ledsna iaf.