Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
T-34-85 är imo en av spelets roligaste vagnar. Nu kör jag dock en Rudy istället (samma stats, annat namn). Fast T-34-85M har väl fördelen att den tränar en crew extra. Det är ju en hund i Rudyn som upptar en plats (som skäller när man blir spottad) Ha ha!
Jag har än så länge inte riktigt fastnat för 85'an, tycker den är lite sådär och verkar ha rätt kass precision - men tror fortfarande jag inte har RNG med mig riktigt då det blivit ganska tjockt med 4-15-förluster med den... Men det är möjligt att den blir roligare ändå!
Grindade ju loss T-43 igårkväll och testade några matcher med den istället, men tyckte den kändes rätt meh. Däremot idag har det gått kanon med den och den har blivit riktigt rolig -dock framförallt när den körs som en LT och spottar, och som typisk Batchat-terrorist som trakasserar TDs och SPGs
Citat:
Ursprungligen postat av
Kyoto
Ah okej, inget för mig då.
En fråga till som nån kanske kan svara på. Har ett uppdrag på scout att göra 4000 skada på tanks (som jag spottat?) behöver jag va i grupp med dom som gör skadan eller räcker det med att jag bara hittar dom så mitt lag kan skada?
Det brukar vara det sistnämnda, "assisted damage" heter det i spelet.