Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Köp den som passar dig och din spelstil bäst. Själv älskade jag E-75, en av de bästa tunga vagnarna i spelet enligt mig. ISU-152 har jag aldrig spelat, men jag avskyr att möta en bra spelare i den med tanke på skadan skiten gör och alla studsar. Ang Pershing hade jag någon slags hatkärlek till den, ibland var den fantastiskt och ibland missade alla skott, men den var rätt kul att köra då jag gillar hulldown spelstilen.
Grindade äntligen fram t5 av både den japanska tunga vagnen och den tjeckiska tier V vagnen. Den japanska var helt absurd, stor, ful och ser ut som något en 5-åring ritat, men av någon anledning var den attans snabb med tanke på att den väger 100 jävla ton och hade en kanon med fantastisk alpha skada för sin tier. Hur dessa 100 ton fördelat sig på pansaren kan man dock fråga sig, satte japanerna i blyvikter bara för att öka tyngden? Helgalen, men ändå riktigt kul att spela.
Skoda T24 var dock riktigt bra och riktigt kul att spela, kändes inte alls som en tier V tank och har haft riktigt riktigt kul med den än så länge, hoppas det trädet fortsätter på det viset.

Jo, jag föredrar framförallt att spela heavy eller TD, och föredrar rejäla kanoner och pansar så... Tycker Tiger II är trevlig men den saknar liksom det där lilla extra, hade behövt lite mer kräm i pipan och lite bättre armor för att komma till sin rätt, antar att E75an kanske borde passa bättre då?
Får nog fan bli den tror jag...
SU-152 är hyfsat rolig eftersom den har en riktig jävla derpkanon, 152mm med 135pen och 700dmg som oneshottar det mesta i lägre tiers, men å andra sidan är det ungefär det enda den vagnen har att komma med. ISUn med stora 152mm pennar ju mer än det dubbla, så ja, den ställer till med en hel del. Tycker dock att TDs utan rörligt torn är lite tråkigt, så..
O-I Exp är smått sinnessjuk som du säger, med 10cm kanonen får man ju oneshot kills i nästan varje match när man mosar lågtiers, men å andra sidan så är den ju stor som en ladugård och blir pennad av blyertspennor i sidor och röven, så... Jävligt rolig i vissa matcher och känns mest hjälplös när man får möta högre tiers...