2015-05-25, 16:49
Medlem
Ace Venturas avatar
Fråga ang arty. Någon här som testat/kör GWE100 och T92?

Är snart klar med M53/55 och GW Tiger men är lite fundersam på om jag verkligen skall kosta på att gå upp till T10 med dessa? GW Tiger har samma kanon/skada (+bättre reload time) än GWE100 så hur stor är skillnaden egentligen?

Och M53/55 är ju så mobil att den kan spelas på ett kul och lite avigt sätt. Den går t.o.m. att köra som en TD om det behövs. T92 är en best som gör monsterskada men är tydligen helt orörlig? I en klan jag varit med i så körde vi ofta M53/55 istället för T92 i CW eftersom den var så mobil och kunde utnyttjas bättre. Det gör mig lite fundersam på om det är värt det helt enkelt...?
Citera
2015-05-25, 16:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
DEN ROSA TÄLTPINNEN!
Asgarv eller Runkbusken tycker det borde finnas en medalj för tk och upprepad teamskada.
Citera
2015-05-25, 20:47
Medlem
Krullpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Fråga ang arty. Någon här som testat/kör GWE100 och T92?

Är snart klar med M53/55 och GW Tiger men är lite fundersam på om jag verkligen skall kosta på att gå upp till T10 med dessa? GW Tiger har samma kanon/skada (+bättre reload time) än GWE100 så hur stor är skillnaden egentligen?

Och M53/55 är ju så mobil att den kan spelas på ett kul och lite avigt sätt. Den går t.o.m. att köra som en TD om det behövs. T92 är en best som gör monsterskada men är tydligen helt orörlig? I en klan jag varit med i så körde vi ofta M53/55 istället för T92 i CW eftersom den var så mobil och kunde utnyttjas bättre. Det gör mig lite fundersam på om det är värt det helt enkelt...?

Kör med gw e100, har aldrig kört amerikanskt. Jag tycker gw e100 är riktigt rolig vagn, dock fick jag den på den tiden när det bara fanns Tier 8 på artilleri. Så jag ver faktiskt inte om det är värt det från gw tiger, skulle väl vara att man klarar splash damage väldigt bra med tanke på sin "metal skirt" som absorberar mycket splashskada. Och den ger respekt om man kan hantera den
Citera
2015-05-25, 21:42
Medlem
Jag hade fel, det var inte 25% det var snarare 30% och så klart att man kunde bli utslagen med runt hörnet skott, betalar du inte finns det logaritmer.
Citera
2015-05-25, 21:45
Medlem
swebarbs avatar
Jag hade kört t92, i detta spel vill man ha så hög splash som möjligt då få in vettiga träffar med arty är fan omöjligt på dom högre då är man glad att ha en fet splash på tyska arty kan man lika gärna stanna på gw panther tycker jag..
Citera
2015-05-25, 22:16
Medlem
hur är t54 1st proto?
Tänkte lira upp sovjet medium linjen och fundera på crew trainer.

Eller bör man tänka om, har möjlighet att börja lira båda linjerna på Tyskland, ez 8 usa eller t34-85.
Även comet men lite skeptisk Mot linjen.
Samtliga t6 vagnar på de linjerna jag nämnt. ute efter rolig linje som tillslut leder till bra t9 eller tX tanks. T54 har man ju hört gott om.
Citera
2015-05-26, 02:47
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
hur är t54 1st proto?

Eller bör man tänka om, har möjlighet att börja lira båda linjerna på Tyskland, ez 8 usa eller t34-85.
Samtliga t6 vagnar på de linjerna jag nämnt. ute efter rolig linje som tillslut leder till bra t9 eller tX tanks. T54 har man ju hört gott om.

T54 proto är bra, långsam för att vara medium men bra pansar. Gå för sovjetiska först, obj 140 och t-62a är bra tanks. Gillar du mediums så måste du också skaffa en bat-chat förr eller senare.
Citera
2015-05-26, 07:20
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
hur är t54 1st proto?

T54 proto kan vara den bästa premiumvagnen i spelet bortsett från Cromwell B, den är förvisso lite långsam men inte plågsamt så och den har duktigt med pansar och tryck i pipan.
T54 linjen är kul men först vid LTTB tycker jag, den amerikanska heavylinjen till E5 är ju bra och E5 är en riktigt bra tank för nästan alla ändamål.
Citera
2015-05-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
T54 proto är bra, långsam för att vara medium men bra pansar. Gå för sovjetiska först, obj 140 och t-62a är bra tanks. Gillar du mediums så måste du också skaffa en bat-chat förr eller senare.

B-C 25t är mer som en tier 10 light tank än någon medium... Alla säger som du, att man måste ha den om man gillar mediums men jag fattar inte vad ni menar...
Citera
2015-05-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se33
B-C 25t är mer som en tier 10 light tank än någon medium... Alla säger som du, att man måste ha den om man gillar mediums men jag fattar inte vad ni menar...

håller med där... bat chat 25 t är inte som de andra mediums. Jag gillar den inte alls, men älskar alla andra mediums (nja vissa mer andra mindre)
Jag har inte E50, men jag lär nog gilla den oxå, så av tier 10' meds å kommer bat chatten ohotad sist på min lista. dvs inte alls ett måste.
Citera
2015-05-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
håller med där... bat chat 25 t är inte som de andra mediums. Jag gillar den inte alls, men älskar alla andra mediums (nja vissa mer andra mindre)
Jag har inte E50, men jag lär nog gilla den oxå, så av tier 10' meds å kommer bat chatten ohotad sist på min lista. dvs inte alls ett måste.

Grymt.
Testa amx 13 57f, autoloader var inte mycket för mig. Så ingen b-c i första taget.
Kommer köra t54 linjen, tror gott om den.
Citera
2015-05-27, 11:52
Medlem
swebarbs avatar
ska 9.8 patchen komma idag eller? hemsidan säger maintenance då är det väl dags?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in