Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Det är HELT ospelbart just nu. x5-mongona har totalinvaderat både server 1 och 2.
Har min sämsta dag i WoT på mer än 1 år... kanske någonsin. Det värsta av allt är att jag blir så satans förbannad att jag bara kör på. Men det slutar bara med att jag blir utskjuten först i var och varannan match. Av den enkla anledningen att dit alla vanligtvis åker, åker bara jag idag idag? Sen står jag där helt plötsligt, ensam mot 4-5 st. Åker till alla vanliga platser på kartorna men ingen annan åker dit, istället far de runt som fulla klappmongon precis överallt... ja, utom där de skall vara. Blev t.o.m. utskjuten bakifrån(!) nere på torget i Ruinberg nyss efter bara 2 minuter!?
Herregud x5!!! Hela mitt lag hade vänt och satt av åt nått annat jävla håll!? (De flesta gömde sig dock runt arty?)...
Helt helt helt jävla osannolika lag idag. Alltså, man säger det titt som tätt men idag menar jag det verkligen. Det här ÄR det värsta jag varit med om.

Har aldrig varit med om så många 3-15 matcher (eller sämre) på en och samma dag. 34% wr efter 35 matcher.
'nuff said...
Eller är det här WGs nya MM som det snackades om? "Working as intended" eller?
-----
F.ö. hatar jag alla T34, Löwe, SP och annat premiumskit. Det är bara idioter som inte borde spela tier VIII som kör dem just nu... åt helvete uselt. Hade precis en kritvit Löwe/Löwespelare på mitt lag som hade 0k totalt i reggade matcher i xvm!?? Enligt Noobmeter hade han inte spelat något över tier II utöver Löwen. Han var top tier. Gissa vem som dog först...
Fast för att svara på frågan så har jag sålt alla premiumvagnar utom T34. Den upplever jag att jag kan tjäna mest pengar med (men eftersom man aldrig får vara toptier utan oftast bara möter tior så är den ändå rätt trist att köra för ofta).
japp, körde 12 matcher igår med min platoon, 11 förluster och 1 vinsten sedan svek jag mina polare och lämnade, hade fan mördat någon på riktigt om jag inte hade slutat spela wot där
skitsamma om platoonen har 12 kills, man förlorar ändå, tex tungt skadade och rullar mot fienden och så cappar en scout bög, ingen chance att hinna tillbaka med motor och tracks fuckade
eller så så hoppar folk på tåget till polen och arty får antingen följa efter eller dö om 2 min
testade följa efter ett lemming train och så klart var det andra lemmingtrainet snabbare så dom cappade först lol
dom fick typ noll skada, tror dom döda 2 arty
det märks att fler och fler 6 åringar har datorer