2014-01-26, 17:39
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, klart det är fusk och WG borde göra en lista på vad som är tillåtet och inte. Blir så mycket enklare för alla moddare och de som kör med mods då.

samma som XVM

du kan googla en spelare och kolla hur bra han är, men XVM visar ALLA spelare och vilken man skall döda först

denna modden är ju lika lagligt som XVM, ser du att någon skjuter så vet du att han laddar om, denna bara visar alla som gör det
samma sak

som sagt XVM är också fusk, men så länge det är lagligt så kör jag på
Citera
2014-01-26, 18:06
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Från vilken tid blir det 2x vinster ? alltså svensk tid sett

dvs måndags morgonen ?

körde första matchen idag nu, fick 5 fire ex av någon anledning med x2 var tagen efter det
Citera
2014-01-26, 19:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
en fuskmod? http://roughnecksxvmmods.ipbhost.com/index.php?/topic/109-enemy-reload-time-on-minimap/

ja enligt mig :-)

visar enemy reload på minimapen.

inte bannad än tydligen.
Inget jag kommer köra, känns som det blir för mycket information att hålla reda på och vagnsnamn visas så det skulle nog bli så trångt att jag ser skit trots förstorad karta.

Citat:
NU är det bara och tok grinda grabbar och tjejer :P hela dagen lång
Generellt bör du tänka efter om du verkligen ska spela under helger och events, sämsta av de sämsta kryper fram ur sina grottor och förstör.
Citera
2014-01-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Inget jag kommer köra, känns som det blir för mycket information att hålla reda på och vagnsnamn visas så det skulle nog bli så trångt att jag ser skit trots förstorad karta.

Generellt bör du tänka efter om du verkligen ska spela under helger och events, sämsta av de sämsta kryper fram ur sina grottor och förstör.

tänk possitivt ankan... de sämsta av de sämsta kan vara de lättaste att döda och det finns mångaav dem
Citera
2014-01-26, 20:31
Medlem
perineums avatar
Citat:
Som det har varit de senaste dagarna har ju alla jävla öststatshorungar bara jagat kills för att klara av de missions som varit och totalt skitit i hur det går för laget!
Det har renderat i lite oavsiktlig teamdamage när man stått och skjutit på någon motståndare och inte fått någon hjälp av sina lagkamrater, men när det varit dags att göra slut på den andre har det rullat fram nån jävla idiot rätt i skottlinjen och blockerat bara för att ta en killsteal!
Citera
2014-01-26, 20:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
tänk possitivt ankan... de sämsta av de sämsta kan vara de lättaste att döda och det finns mångaav dem
Men för helvete dom hamnar ju fan bara i mitt lag, aldrig i motståndarlaget
Citera
2014-01-26, 20:58
Medlem
tru dat bro...
Citera
2014-01-26, 21:11
Medlem
Spelare i kö: 8200+ väntat i 3 min.. brukar ta 30 dec max. Eu2.
Citera
2014-01-26, 21:58
Medlem
Kebabsugers avatar
skulle det vara så att andra laget får många soper som man vill panga på så går dom så klart andra hållet eller campar i basen medans jag får 3 st t54 unicums i platoon at deala med
Citera
2014-01-27, 01:01
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
dvs måndags morgonen ?

körde första matchen idag nu, fick 5 fire ex av någon anledning med x2 var tagen efter det

Det var i går söndags,
Citat:

Jodå, Det märktes, Föörsta gången jag fiick massa pm chattar där folk skrev saker som fuck off uninstall the game m.m
Citera
2014-01-27, 01:19
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
samma som XVM

du kan googla en spelare och kolla hur bra han är, men XVM visar ALLA spelare och vilken man skall döda först

denna modden är ju lika lagligt som XVM, ser du att någon skjuter så vet du att han laddar om, denna bara visar alla som gör det
samma sak

som sagt XVM är också fusk, men så länge det är lagligt så kör jag på

Njae, håller inte riktigt med. Det är en sak att se hur bra/dåliga folk är enligt en statistisk formel och en helt annan att se hur länge de laddar om, vilket gör att man kan tajma när man ska förflytta sig och när det är säkert att visa sig för att släppa av ett skott.
Citera
2014-01-27, 01:37
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Jodå, Det märktes, Föörsta gången jag fiick massa pm chattar där folk skrev saker som fuck off uninstall the game m.m

Det är bara att lära sig att ignorera allt öststatspack med för små hjärnor och ballar som måste ta ut sin frustration på nya spelare. Själv sätter jag samtliga som spammar chatten på något öststatsspråk på ignore direkt. Min ignorlista är tyvärr ganska stor som en konsekvens av detta. En annan sak som WG borde göra snarast, är att skapa en server för engelsktalande enbart, då slipper man så mycket spam på språk man inte fattar och spelet kan bli mer taktiskt som en konsekvens av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in