Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Jag upplever att det skett en markant ökning av antalet bots och afk-spelare på senare tid. Igår var det afk eller bot med i ALLA matcher jag spelare. 12 stycken totalt.
Det finns ju inget som är så förbannat irriterande som en i övrigt jämn match som förloras för att en helt ok vagn är en bot, som står och skjuter ner i marken, eller en medspelare som gömmer sig bakom dig och blockerar din chans att backa undan t.ex.
Det här tycker jag börjar bli ett stort problem, och något WG borde försöka ta tag i ordentligt.
Likaså borde fulspelare få mycket högre straff än de får när de blir anmälda. Ett dygns avstängning är en travesti. Skada en lagspelare allvarligt med vilje= en veckas avstängning. Slå ut en lagspelare p.g.a. trams= en månads avstängning. Slå ut flera lagspelare= permbann.
WG vill inte vara personligt involverade längre, dom kan tjäna mer pengar om dom flyttar folk från dom tjänsterna och gör det 100% automatiskt som dom säger att det nästan är nu
en ban för misstag är kanske inte så kul då
förlorade(draw) just en match där jag gjorde 6000 i skada, alltid lika kul
efter 3 minuter så hade vi förlorat 6 av våra tanks och dom inga
tack vare mig som att det stod 10-11 när jag dog, vi hade en mer, men ändå lyckades mitt lag inte vinna
man sitter och tittar på dom, hur efterblivna dom är, dom står på varsin sida om ett hus, fiende tank går fram och skjuter och rullar tillbaka, vår tank står bara kvar !!!
HAN HAR SKJUTIT !!!! rulla runt och skjut ditt skott för fan
händer ofta när fienden har stark kanon och typ 100 liv kvar, vår tank 1500 kvar och vågar inte gå runt när fienden skjutit !!
och kommentera går inte, PL och CZ är värdelösa på engelska så dom fattar inte vad man säger ändå......