2010-07-28, 09:38
Medlem
Hejsan

Jag gillar att hålla min toalett fräsch och väldoftande hela tiden och har använt sådana lukta gott spray som ta bort dålig lukt. Dock vill jag ersätta dessa med något man kan sätta i badrummet som konstant gör att det luktar gott. Som en sådan sak man har i toan varje gång man spolar fast att detta är för luften inne i toaletten och att man inte behöver klicka på den eller så.

Tacksam för svar!
Citera
2010-07-28, 19:23
Medlem
Snurrens avatar
Hejsan NoGilbert. Du har inte fått några svar för det finns ingen lösning på din fråga. Möjligtvis kan du ha en "plug-in" om du har ett uttag för 220 volt i badrummet. Alla doftpåsar, gelekuddar etc förlorar kraft med tiden. Du får nog finna dig i att spraya doft lite titt som tätt. Potpuri är ganska bra, men behöver liksom andra doftanordningar förstärkning efter en tid.
Citera
2010-07-28, 20:17
Medlem
Maskinoppvasks avatar
Det finns flera alternativ. Exempelvis finns doftblock som i princip är gele i en plasthållare som långsamt släpper ifrån sig doft i nån månad eller två. Det finns även små mackapärer som sprutar ut "doftmedel" med jämna mellanrum, dessa går på batteri tror jag.

Bara att kika på stormarknaden i hyllan där toarengöringsprodukter finns så ska du se att det finns lite mer än manuella sprayflaskor.
Citera
2010-07-28, 20:52
Medlem
TeEsErs avatar
WC Duck Active Fresh (finns i din lokala ICA) är ena jävlar till att dofta. Jag köpte Lime-varianten men fick sluta med en för hela lägenheten luktade syntet-lime. Finns även i en blå variant som jag överväger.

/T
Citera
2010-07-28, 23:43
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
WC Duck Active Fresh (finns i din lokala ICA) är ena jävlar till att dofta. Jag köpte Lime-varianten men fick sluta med en för hela lägenheten luktade syntet-lime. Finns även i en blå variant som jag överväger.

/T

Såna kör jag (dock inte lime-varianten) och så kraftigt tycker jag inte att de luktar. De funkar bra i alla fall. Jag var rädd att de skulle spolas bort direkt, men det har gått över förväntan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in