2010-07-28, 01:25
Medlem
Itpids avatar
Japp! Har nu sökt ganska flitigt och inte lyckats hitta något vettigt, så nu tar jag initiatiet och gör tråden vi alla väntat på, där vi alla åtger våra bästa trollningar! Vare sig det är på Familjeliv, Facebook, Chatroulette eller rentav Flashback - berätta!

Jag som TS får väl börja.

Jag hade ett trollkonto på Facebook för en tid sedan. Jag var ett ganska känt troll, och hade nog ca 150-200 vänner i toppen av min karriär. Jag kom på den briljanta idén att bli vän med någon helt random person, och sedan skicka som vänförslag åt så många av mina "vänner" jag bara kunde. Jag försökte komma på något bra namn som faktiskt kunde finnas på riktigt - och vad kunde passa bättre än "Min Chit"? Jag gjorde en snabb sökning på FB, och jodå - det fanns gott om folk som faktiskt hette Min Chit på riktigt! Alla var såklart asiater

Jag skickade en request till första bästa som verkade hyfsat aktiv, och fick genast gensvar, jag var accepterad! Jag väntade någon dag för att öka trovärdigheten och bjöd sedan in 50 vänner (maximum).

Dagen efteråt ser jag att han har skrivit som status "70 friend requests in 1 night... WTF?"

Då jävlar skrattade jag!

Många kanske tycker att det där var en jävligt lam trollning, men den förgyllde verkligen min vecka
Citera
2010-07-28, 03:13
Medlem
WhoFortyTwos avatar
det där var en smula underhållande
Citera
2010-07-28, 03:16
Medlem
Itpids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
det där var en smula underhållande

Som sagt, jag är inget vidare troll
Citera
2010-07-28, 03:27
Medlem
jäjgs avatar
För ett par år sedn var jag ofta inne på KPwebben.se. Invånarna besår av 11-åriga emoflickor, och jag lyckades ha riktigt roligt i forumet, innan jag efter några veckor blev bannad. Att argumentera för drogliberalism och ökad rasmedvetenhet var kul, jag lyckades även föra fram divera konspiraioner angående den globala uppvärmningen. Min favorit var dock en hyllningstråd till djurförsök. Men, de införde en månadsavgift, så jag länkade lite chockbilder under rubriken "Katungar" och loggade ut för gott.

Nu blev jag nästan lite stolt, internet har verkligen förstört mig.
Citera
2010-07-28, 03:31
Medlem
postade här i någon tråd då jag tog fast en kille runkandes i cam till en "13-årig tjej" => prt screen => upp på flashback => länka tråden till grabben => fan vilken fart han fick på ännu när man såg hans riktiga namn i msn-adressen och hittade på facebook snacka om att man kunde förstöra andras liv
Citera
2010-07-29, 01:51
Medlem
Itpids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samis
postade här i någon tråd då jag tog fast en kille runkandes i cam till en "13-årig tjej" => prt screen => upp på flashback => länka tråden till grabben => fan vilken fart han fick på ännu när man såg hans riktiga namn i msn-adressen och hittade på facebook snacka om att man kunde förstöra andras liv

Att trolla peddos är något folk i allmänhet borde göra oftare
Citera
2010-07-29, 02:21
Medlem
SemperInAngarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itpid
Att trolla peddos är något folk i allmänhet borde göra oftare

Polarens Ex som MSN-bild på fiktiv MSN, kvinnan jag "skapade" hette Lucy och var bosatt i Des Moines IOWA, 40 minuter på Omegle och en 56-årig man vid namn Bill drar gladeligen i struten framför Camen
Citera
2010-07-29, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SemperInAngaria
Polarens Ex som MSN-bild på fiktiv MSN, kvinnan jag "skapade" hette Lucy och var bosatt i Des Moines IOWA, 40 minuter på Omegle och en 56-årig man vid namn Bill drar gladeligen i struten framför Camen

hahahah!
Citera
2010-07-29, 23:13
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Japp! Har nu sökt ganska flitigt och inte lyckats hitta något vettigt, så nu tar jag initiatiet och gör tråden vi alla väntat på, där vi alla åtger våra bästa trollningar! Vare sig det är på Familjeliv, Facebook, Chatroulette eller rentav Flashback - berätta!

Jag som TS får väl börja.

Jag hade ett trollkonto på Facebook för en tid sedan. Jag var ett ganska känt troll, och hade nog ca 150-200 vänner i toppen av min karriär. Jag kom på den briljanta idén att bli vän med någon helt random person, och sedan skicka som vänförslag åt så många av mina "vänner" jag bara kunde. Jag försökte komma på något bra namn som faktiskt kunde finnas på riktigt - och vad kunde passa bättre än "Min Chit"? Jag gjorde en snabb sökning på FB, och jodå - det fanns gott om folk som faktiskt hette Min Chit på riktigt! Alla var såklart asiater

Jag skickade en request till första bästa som verkade hyfsat aktiv, och fick genast gensvar, jag var accepterad! Jag väntade någon dag för att öka trovärdigheten och bjöd sedan in 50 vänner (maximum).

Dagen efteråt ser jag att han har skrivit som status "70 friend requests in 1 night... WTF?"

Då jävlar skrattade jag!

Många kanske tycker att det där var en jävligt lam trollning, men den förgyllde verkligen min vecka

Fan vad du trollar, vilket troll du är.
Ingen skulle göra något sådant.
Citera
2010-07-30, 02:04
Medlem
Itpids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Fan vad du trollar, vilket troll du är.
Ingen skulle göra något sådant.

Snälla nån, har aldrig påstått att jag var något vidare troll, har heller aldrig trollat förutom den lilla engångsförtéelsen.

Topic: Hade jävligt tråkig tidigare, så jag gick in på chatroulette och satte en bild med texten "If you pretend to shke salt on your tongue, you will actually feel the taste" som visningsbild. Lyckades dock bara lura 1 enda person, men det resultatet blev ändå ganska lyckat . En tjock, ful pojke i 12-års åldern som satt med sin hund i knät, samtidigt som han gav ett blowjob i tomma luften
Citera
2010-07-30, 02:10
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Snälla nån, har aldrig påstått att jag var något vidare troll, har heller aldrig trollat förutom den lilla engångsförtéelsen.

Topic: Hade jävligt tråkig tidigare, så jag gick in på chatroulette och satte en bild med texten "If you pretend to shke salt on your tongue, you will actually feel the taste" som visningsbild. Lyckades dock bara lura 1 enda person, men det resultatet blev ändå ganska lyckat . En tjock, ful pojke i 12-års åldern som satt med sin hund i knät, samtidigt som han gav ett blowjob i tomma luften

Hahah, jag säge dig en sak, sjuka jävla människor det finns nuförtiden!
Citera
2010-08-13, 13:27
Medlem
LoggotyroX32s avatar
Min mest lyckade måste vara på Omegle.com chatten, Jag tutade i en dum jävel att jag var Marinsoldat i USMC och skulle skickas till Afghanistan nästa vecka.

Han svalde betet med hull och hår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in