Japp! Har nu sökt ganska flitigt och inte lyckats hitta något vettigt, så nu tar jag initiatiet och gör tråden vi alla väntat på, där vi alla åtger våra bästa trollningar! Vare sig det är på Familjeliv, Facebook, Chatroulette eller rentav Flashback - berätta!
Jag som TS får väl börja.
Jag hade ett trollkonto på Facebook för en tid sedan. Jag var ett ganska känt troll, och hade nog ca 150-200 vänner i toppen av min karriär. Jag kom på den briljanta idén att bli vän med någon helt random person, och sedan skicka som vänförslag åt så många av mina "vänner" jag bara kunde. Jag försökte komma på något bra namn som faktiskt kunde finnas på riktigt - och vad kunde passa bättre än "Min Chit"?

Jag gjorde en snabb sökning på FB, och jodå - det fanns gott om folk som faktiskt hette Min Chit på riktigt! Alla var såklart asiater
Jag skickade en request till första bästa som verkade hyfsat aktiv, och fick genast gensvar, jag var accepterad! Jag väntade någon dag för att öka trovärdigheten och bjöd sedan in 50 vänner (maximum).
Dagen efteråt ser jag att han har skrivit som status "70 friend requests in 1 night... WTF?"
Då jävlar skrattade jag!
Många kanske tycker att det där var en jävligt lam trollning, men den förgyllde verkligen min vecka