Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-27, 23:59
  #1
Medlem
GreatLakes avatar
Hej!
Brukar lyssna på brunchrapporten på p3. Även om man kan ha olika åsikter om Henrik Thorehammar tkr jag fakriskt att han är ganska rolig och träffsäker i sina analyser. Men nu på sommaren har sidekickern Emmy Rasper tagit över rodret. O jag tkr att hon är så fruktansvärt dålig, man hör hur hon sväller av självgodhet för att hon får ratta sitt egna radioprogram. Rasperpaddan är totalt värdelös, jag förstår faktiskt inte hur man kan låta en sån egenkär kulturnolla få så mkt sändningstid. Hon e som en dålig kopia av Thorehammar, hon har tillochmed tagit efter hans sätt o prata, utan större framgång. Som vanligt kallas den lingvistiskt efterblivna nazisten Sonja Leister (lr vafan hon nu heter) in för att ge sin syn på på Raspers torftiga rapporteringar, man hör ju knappt vad den förbannade tyskan säger.
Aja, undrar bara om det är nån mer än jag som blir lika rasande när man hör detta djävulsverk till radioprogram, kan inte lyssna på skiten längre, vilket är synd eftersom jag anser att p3 spelar bäst musik.

Hoppas Rasperpaddan ser det här!!
Citera
2010-07-28, 00:11
  #2
Medlem
Arzeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatLake
Hej!
Brukar lyssna på brunchrapporten på p3. Även om man kan ha olika åsikter om Henrik Thorehammar tkr jag fakriskt att han är ganska rolig och träffsäker i sina analyser. Men nu på sommaren har sidekickern Emmy Rasper tagit över rodret. O jag tkr att hon är så fruktansvärt dålig, man hör hur hon sväller av självgodhet för att hon får ratta sitt egna radioprogram. Rasperpaddan är totalt värdelös, jag förstår faktiskt inte hur man kan låta en sån egenkär kulturnolla få så mkt sändningstid. Hon e som en dålig kopia av Thorehammar, hon har tillochmed tagit efter hans sätt o prata, utan större framgång. Som vanligt kallas den lingvistiskt efterblivna nazisten Sonja Leister (lr vafan hon nu heter) in för att ge sin syn på på Raspers torftiga rapporteringar, man hör ju knappt vad den förbannade tyskan säger.
Aja, undrar bara om det är nån mer än jag som blir lika rasande när man hör detta djävulsverk till radioprogram, kan inte lyssna på skiten längre, vilket är synd eftersom jag anser att p3 spelar bäst musik.

Hoppas Rasperpaddan ser det här!!

P3 förfaller. Jag slutade lyssna på P3 för några år sen i samband med att dem lade ner Hej domstol och tog bort flera programpunkter. Men det händer att man lyssnar på det ibland på jobbet och det är bara att inse att p3 inte är sig likt längre.
Citera
2010-07-28, 00:20
  #3
Medlem
[EcO]s avatar
Det är ju bara ett oändligt kackel på radion konstant, man blir bara trött av det.
Citera
2010-07-28, 01:10
  #4
Medlem
Martors avatar
radio är ute såsom vhs och tjock tv
Citera
2010-07-28, 09:58
  #5
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arzenik
P3 förfaller. Jag slutade lyssna på P3 för några år sen i samband med att dem lade ner Hej domstol och tog bort flera programpunkter. Men det händer att man lyssnar på det ibland på jobbet och det är bara att inse att p3 inte är sig likt längre.

så sant, men känner att jag måste skriva av mig, hatar denna människan något enormt, vem släpper in alla nollor på p3???
Citera
2011-09-15, 21:20
  #6
Medlem
tar ju bara in skräp på p3!
verkar kvotera in homo / rödstrumpor / veganer samt varenda jävel med talfel... gärna frisyr med klippt lugg o randig tröja!
Citera
2012-09-10, 13:45
  #7
Medlem
MelvinFrohikes avatar
verkar som hon fått gå från p3, eller slutat.
Citera
2012-09-10, 13:57
  #8
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
verkar som hon fått gå från p3, eller slutat.
Japp, och hennes version av vad som har hänt:

http://emmyrasper.se/06/har-du-blivit-utlasad-na-men/

http://emmyrasper.se/
Citera
2012-09-11, 16:46
  #9
Medlem
MelvinFrohikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Japp, och hennes version av vad som har hänt:

http://emmyrasper.se/06/har-du-blivit-utlasad-na-men/

http://emmyrasper.se/


Synd tycker hon är en vettig person på p3.
Citera
2012-09-12, 08:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Japp, och hennes version av vad som har hänt:

http://emmyrasper.se/06/har-du-blivit-utlasad-na-men/

http://emmyrasper.se/

Goda nyheter! P3 kan inte göra sig av med nog med folk. Det allra bästa vore naturligtvis att kanalen gick under helt och hållet men att de åtminstone börjat skära i cancersvulsten är positivt det med!

Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
Synd tycker hon är en vettig person på p3.

Det där ju en oxymoron.
Citera
2014-02-24, 10:31
  #11
Medlem
volvo 240s avatar
Nu förstör hon "Språket" i P1 med, hon låter som en typisk vänsterfeministjournalist med den "rätta" attityden och den gemytliga stä,mningen som Anna-Lena Ringarp och den förträffliga Lars-Gunnar Andersson odlat är som bortblåst. Nu känns det kallt och ja, feministiskt på nåt vis. GH Helt fel sorts person att leda Språket...

¨ån som kan bekräfta eller dementera mina feministPKosv fördomar om Rasper? Med tanke på att hon kommer f¨ån P3 så stämmer nog fördomarna tyvärr..

*edit* Ok har läst länkarna, föreläst om "näthat" jobbat med musikhjälpen och "raporterat om SD" känns som jag hade rätt....
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2014-02-24 kl. 10:56.
Citera
2014-02-24, 11:19
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nu förstör hon "Språket" i P1 med, hon låter som en typisk vänsterfeministjournalist med den "rätta" attityden och den gemytliga stä,mningen som Anna-Lena Ringarp och den förträffliga Lars-Gunnar Andersson odlat är som bortblåst. Nu känns det kallt och ja, feministiskt på nåt vis. GH Helt fel sorts person att leda Språket...

¨ån som kan bekräfta eller dementera mina feministPKosv fördomar om Rasper? Med tanke på att hon kommer f¨ån P3 så stämmer nog fördomarna tyvärr..

*edit* Ok har läst länkarna, föreläst om "näthat" jobbat med musikhjälpen och "raporterat om SD" känns som jag hade rätt....
Kommentarerna talar sitt tydliga språk. Rätt många sågningar och jag får väl hålla med. Att lämna studion - där de båda tidigare programledarna fört en sansad dialog - mot att springa runt på stan med bandspelare är ett fiasko.
/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback