Hjälp mig flashback!!!!!
det är så att jag för ca 2 timmar sen när jag startade datorn fick ett varningsmeddelande från norton som sa att nånting försökte ansluta till min dator "21639" hette det. utan att fundera närmare på saken (eftersom jag bevisligen är helt oteknisk) klickade jag i "blockera denna anslutning" och där startade mitt problem
sedan detta hände går det inte att gå ut på internet, på varken google chrome, fire fox eller IE. internetanslutningen är dock up and running och jag kan prata med folk på msn osv utan att det märks nåt konstigt. skriver detta från en annan dator i samma nätverk också så det är i min dator felet ligger.
jag antar att virusprogrammet blockerar något som inte skall blockeras, men jag har ingen aning om hur jag "unblockar" det s.a.s.?!?!?! fick upp nåt felmeddelande om att det var fel på proxy(?) eller nåt liknande...
såhär står det i historiken i norton:
just den här gången blockerade du 21639 från att få åtkomst till dina nätverksresurser.
och att den är blockerad på alla lokala nätverkskort
snälla ge mig en grundlig förklaring om hur detta avhjälps om ni har någon aning, är lite halvt tappad bakom en vagn
tack på förhand!