Jag har inte ens fucking råd att köpa ett Wii spel!
Vad är det för fel med mitt jävla land?
För det första stöter svenskarna ut mej för att jag liknar en blatte...
Och sen så hjälper dom flyktingsbarn när jag inte ens har råd till ett Wii spel
Jag känner ilskan koka... jag vill inte hata mitt land... men som det ser ut nu...känner mej förråd av Sverige..
Jag är hälften spansk med ursprung i Libyen och hälften svensk, måste alltid säga det här för att inte väcka ilska i denna så kallade "Icke rasistiska SDare"