2010-07-27, 00:51
Medlem
Sic_s avatar
Den 30e augusti har Erik & Mackans nya program premiär på Tv6 där de åker med i Gumball 3000. Ännu lite snålt med information på sexans hemsida men skymtade en reklam på kanalen.

Har större förväntningar nu då Guldfeber inte nådde ända upp till Hela & Rena och Snygga & Smärta.
Bänkad kommer man iaf att vara!
Citera
2010-07-27, 00:57
Medlem
McHarleyBandits avatar
faan va nice...det måste man kika på
Citera
2010-07-27, 01:02
Medlem
FleXXtoRs avatar
Lite mer info: http://www.tv6.se/gumball/erik-mackan-i-gumball-2010
Citera
2010-07-27, 01:06
Medlem
Aldrig varit något fan av Erik och Mackan, förstår inte riktigt varför dem får göra tv men det är en annan historia.

Ganska intressant upplägg, kommer nog följas
Citera
2010-07-27, 01:13
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Såg också reklamen ... verkar kunna bli ett riktigt roligt och underhållande program! Kommer bänka mig vid tv:n !
Citera
2010-07-27, 01:17
Medlem
Jolls avatar
Aahh, fan vad najs ! Det blir absolut något man kommer följa. Har gillat alla deras program så detta kommer nog bli bra det med, speciellt med Gumball som är sån grym tävling. Ska bli kul att se.
Citera
2010-07-27, 01:53
Medlem
slemzzs avatar
Det ska bli roligt att se. Har följt alla deras program innan och de är hysteriskt roliga. Gumball verkar fett nice. Blev jävligt taggad på det efter att ha sett Jackass avsnittet när de kör racet
Citera
2010-07-27, 02:07
Medlem
Gillar verkligen inte Erik & Mackan, känns väldigt mycket Filip&Fredrik, vilket i sig känns väldigt mycket 2003.

Däremot gillar jag Gumballkonceptet och kommer nog titta på första avsnittet för att se hur det känns. Om de är avslappnade och träffar lite sköna rika typer och sånt. Känns det enormt krystat lär jag inte se vidare dock.
Citera
2010-07-27, 04:04
Medlem
CMasters avatar
Detta låter helt klart som något värt följa! Erik och Mackan är speciella men jag tycker ändå att dom kan vara jävligt enkla att skratta åt ibland
Citera
2010-08-02, 12:19
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Gillar verkligen inte Erik & Mackan, känns väldigt mycket Filip&Fredrik, vilket i sig känns väldigt mycket 2003.

Däremot gillar jag Gumballkonceptet och kommer nog titta på första avsnittet för att se hur det känns. Om de är avslappnade och träffar lite sköna rika typer och sånt. Känns det enormt krystat lär jag inte se vidare dock.
Så känner jag också på ett ungefär, hoppas på det bästa dock då gumball i sig är ett kul event att följa.
Citera
2010-08-02, 22:53
Medlem
Ja man lär nog bänka sig till detta. Har inte sett speciellt mycket av Erik å Mackan tidigare men fastnade för Guldfeber, även om många "hardcore"-fans säger att serien inte var lika bra som tidigare program.

Hoppas på lite matnyttig info om Gumball som man inte ser utifrån och att det inte blir allt för långdraget genom att bara sitta och snacka, filma ut genom rutan någon gång ibland och sen köra det på repeat hela programserien.
Citera
2010-08-03, 00:16
Medlem
MelvinFrohikes avatar
ser fram emot detta Hoppas man kommer se lite kändisar på gumball, tex tony hawk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in