2010-07-26, 22:14
Bannlyst
Ja varför vill ni ha kuk i röven?

Kliar det i röven på er eller?

Jag fattar helt ärligt inte hur någon kille kan önska någon annan mans kuk i sin röv, mun eller i närheten av sig.

Så ni som druttar runt likt småflickor på pridefestivalen och snaskar kotte så att det stänker om det: vad är det som lockar er?

Ja jag är helt seriös
Citera
2010-07-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Ja varför vill ni ha kuk i röven?

Kliar det i röven på er eller?

Jag fattar helt ärligt inte hur någon kille kan önska någon annan mans kuk i sin röv, mun eller i närheten av sig.

Så ni som druttar runt likt småflickor på pridefestivalen och snaskar kotte så att det stänker om det: vad är det som lockar er?

Ja jag är helt seriös
Bögar är inte böger för att de vill ha kuk i röven, de är bögar för att de attraheras av killar. Huruvida de sedan tar någon kuk i röven eller inte har inte särskilt mycket med saken att göra.

Varför vill en del tjejer ha kuk i röven? Analstimulans är skönt.

Du förstår det antagligen inte för att du själv inte är bög. Om du själv tände på killar hade du antagligen tyckt det var helt ok med en annans kuk.

Det som lockar dem är män. Svårt att lista ut?

Som RFSU eller vilka det var uttryckte det (på ett ungefär):
"Anus förtjänar mer stimulans än toapapper"
Citera
2010-07-26, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Din dumma, jävla idiot till människa. Hur in i helvete kan någon vara så pass mentalt handikappad att de startar en sådan här tråd?

Men varför vill de ha kuk i röven? Helt ärligt, du verkar ju veta svaret.

Att svara kort att de är bögar är inget svar.
Citera
2010-07-26, 22:20
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:

Dom kanske tycker det är skönt..?
Citera
2010-07-26, 22:21
Medlem
ABBORREs avatar
En del vill ha tjejer med stora bröst.
En del vill ligga med småpojkar.
En del vill suga kuk och få kuk i röven av andra män, eller småpojkar.

Man föds som normal eller sinnessjuk.

Går ej att bota.
Citera
2010-07-26, 22:21
Medlem
Citat:

Vill de ha kuk i röven så är det väl för att de antingen/och/eller:

a) Gillar känslan av att ha en kuk i röven.
b) Gillar tanken på att någons kuk är i röven.
c) Gillar att det gör någon annan kåt att ha sin kuk i deras röv.

Anledningen till att de ser sig som bögar är:

a) De attraheras av män men inte kvinnor.
Citera
2010-07-26, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Dom kanske tycker det är skönt..?

Jo men vafan går de runt och längtar med röven efter en kuk?

Som när det kliar i örat eller på ett myggbett och man är sugen på att klia?

Hur blir de rövkåta?
Citera
2010-07-26, 22:23
Medlem
Om TS släppte lite på tankegångarna och ångesten och istället gav sig hän med ett öppet sinne och testade lite själv så kanske han skulle kunna förstå varför man iaf kan bli nyfiken på hur det känns att ha en kuk i anus.
Citera
2010-07-26, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Om TS släppte lite på tankegångarna och ångesten och istället gav sig hän med ett öppet sinne och testade lite själv så kanske han skulle kunna förstå varför man iaf kan bli nyfiken på hur det känns att ha en kuk i anus.

Tyvärr men det kommer inte att hända.
Citera
2010-07-26, 22:24
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:

Okej, om vi bortser från det faktum att vi män har vår g-spot i arslet och det faktum att folk gillar sex, i alla dess former, så kanske du bör fundera på hur du ser på sex. Det behöver inte bara vara en handling i sig utan känslor kan vara inblandade. Att ha sex är det mest intima två individer kan göra, så vare sig det är att stoppa in den i sin tjej eller sin kille, så kan båda få ut både en fysisk njutning och en emotionell sådan.
Citera
2010-07-26, 22:25
Medlem
Citat:
Jo men vafan går de runt och längtar med röven efter en kuk?

Som när det kliar i örat eller på ett myggbett och man är sugen på att klia?

Hur blir de rövkåta?
Ja.

Ja.

De vet väl hur det känns och längtar efter någon sorts stimulans.

Typ som när du började runka, fick din första avsugning osv. Visst kan då få för dig att "nej om man kanske skulle ta sig en runk" eller "fan vad skönt det vore med en avsugning nu"?

Om du inte har förståelse för hur det kan fungera med kön relativt anus/kropp så ta en sådan sak som en kram då, eller ligga och hålla om någon eller så. Jag antar att du emellanåt tycker det är skönt att bli omfamnad eller få famna om någon fast könet inte är involverat? Och kanske ibland längtar efter att få ha den känslan igen?

Det är inte konstigare att få för sig att fingra sig lite på anus än att helt plötsligt råka ta sig lite på ballen. Känns det skönt så varför inte ..
Citera
2010-07-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Okej, om vi bortser från det faktum att vi män har vår g-spot i arslet och det faktum att folk gillar sex, i alla dess former, så kanske du bör fundera på hur du ser på sex. Det behöver inte bara vara en handling i sig utan känslor kan vara inblandade. Att ha sex är det mest intima två individer kan göra, så vare sig det är att stoppa in den i sin tjej eller sin kille, så kan båda få ut både en fysisk njutning och en emotionell sådan.
Kan vi inte skippa det där snacket?

Prostatan sitter inte i arslet, den sitter bredvid och nås via arslet.
Bara för att män har prostatan i arslet behöver det inte kännas skönt att få den stimulerad.

Jag har ju begränsad anal erfarenhet men jag fick då ingen "AHA"-upplevelse, så min prostata är då iaf ingen fantastisk glädjepunkt som gör att jag omedelbart kommer modell roadtrip eller vad filmen heter där han blir "mjölkad" av sjuksköterskan.

Det är väl fan bara en eller ett par gånger som jag faktiskt har orkat göra saker och ting som det skulle göras med. Men ja, den första gav ju faktiskt tankar kring och funderingar kring hur det hade kunnat vara med en kuk, eftersom föremålet i fråga ju låg helt stilla, saknade värme och inte gav så mycket stimulans. En kuk hade ju jobbat på mer själv så att säga.

Men jag skulle nog inte känna mig så bekväm med att träffa en man för att vända upp arslet i vädret och be att bli påsatt.

Vet inte hur det kan kännas med regelbundet in-och-utande heller. Typ om det kan vara smärtsamt eller för mycket eller bara trycker på den eller vad som händer, inte alls säkert att det är skönt.

De flesta bögar har heller inte penetrativt analsex med penis med varandra.

Men ja, jag kan förstå hur man kan vara "analkåt" och längta efter upplevelsen, fast jag inte definierar mig som bög.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in