Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Okej, om vi bortser från det faktum att vi män har vår g-spot i arslet och det faktum att folk gillar sex, i alla dess former, så kanske du bör fundera på hur du ser på sex. Det behöver inte bara vara en handling i sig utan känslor kan vara inblandade. Att ha sex är det mest intima två individer kan göra, så vare sig det är att stoppa in den i sin tjej eller sin kille, så kan båda få ut både en fysisk njutning och en emotionell sådan.
Kan vi inte skippa det där snacket?
Prostatan sitter inte i arslet, den sitter bredvid och nås via arslet.
Bara för att män har prostatan i arslet behöver det inte kännas skönt att få den stimulerad.
Jag har ju begränsad anal erfarenhet men jag fick då ingen "AHA"-upplevelse, så min prostata är då iaf ingen fantastisk glädjepunkt som gör att jag omedelbart kommer modell roadtrip eller vad filmen heter där han blir "mjölkad" av sjuksköterskan.
Det är väl fan bara en eller ett par gånger som jag faktiskt har orkat göra saker och ting som det skulle göras med. Men ja, den första gav ju faktiskt tankar kring och funderingar kring hur det hade kunnat vara med en kuk, eftersom föremålet i fråga ju låg helt stilla, saknade värme och inte gav så mycket stimulans. En kuk hade ju jobbat på mer själv så att säga.
Men jag skulle nog inte känna mig så bekväm med att träffa en man för att vända upp arslet i vädret och be att bli påsatt.
Vet inte hur det kan kännas med regelbundet in-och-utande heller. Typ om det kan vara smärtsamt eller för mycket eller bara trycker på den eller vad som händer, inte alls säkert att det är skönt.
De flesta bögar har heller inte penetrativt analsex med penis med varandra.
Men ja, jag kan förstå hur man kan vara "analkåt" och längta efter upplevelsen, fast jag inte definierar mig som bög.