2010-07-28, 16:22
Medlem
Ratzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stillis
allting i mitt rum e typ sönder... allting förutom datorn.... fet buckla på sidan men annars lugnt.

Stilnoct och Imovane... Imovane spyr du lättare på

Skyll dig själv, lättast hade ju vart om du bara stoppat fingrarna i halsen. Men frågan är ju vad som sa klick i ditt huvud och fick dig att stoppa i dig det där med släkten hemma, vem vet, du kanske behöver hjälp....

edit såg nu att du snortat men ändå......

Otroligt dumt gjort
Senast redigerad av Ratzz 2010-07-28 kl. 16:28.
Citera
2010-07-28, 16:23
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
allting i mitt rum e typ sönder... allting förutom datorn.... fet buckla på sidan men annars lugnt.

Haha, shit. Blir en riktig fest när man blandar i alkohol. Sätt upp en kamera till nästa gång, hade varit kul att se!
Citera
2010-07-28, 16:23
Medlem
lompan_s avatar
Citat:

Spyr lättare? Vafan.

Stilnoct blir du celebras pare på tillsammans med alkohol och kan ta dig till vad fan som helst, i princip skulle du kunna vakna upp med ett lik vid sidan av sängen eller vart du nu bestämt dig för att sova.

Imovane är för sådana som dig som absolut inte ska röra Stilnocten.

För övrigt verkar du otroligt jävla pantad - snorta först för att sedan direkt gå in på flashback och skrika efter "Hjälp ! ! !"
Citera
2010-07-28, 16:24
Medlem
Stilliss avatar
Hade redan tagit 2 imovane då -.- typiskt mig :P
Citera
2010-07-30, 10:44
Medlem
razaones avatar
Imovane är som en dålig benzo. men rätt nice om du käkar en del å tar några öl till. Men det som däremot INTE alls är nice är den förbannade järnsmaken man har hela kvällen och halva dagen dan efter =( Tips på hur man eliminerar den?
Citera
2010-07-30, 11:16
Medlem
Mandic!s avatar
Haha, otroligt dumt gjort. 2-3 imovane plus nån till är okej, men verkligen inte 6 st och sen öl. Man blir dum i huvudet. Hjärnan sover!
Citera
2010-07-30, 11:29
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Haha, otroligt dumt gjort. 2-3 imovane plus nån till är okej, men verkligen inte 6 st och sen öl. Man blir dum i huvudet. Hjärnan sover!
Exakt, bäst att börja på 2-3st och sen ev. 2 till. Resten har man gömt. Men det är onödigt att slänga i sig 5 st om man inte har tollerans, man blir så seg och ruset blir ändå inte skönare, enligt mig.

Men den som kan säga till sig själv att det är onödigt att ta fler efter att ha tagit 2-3 st får en applåd av mig, speciellt om det är första gången
Citera
2010-07-30, 12:16
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Slog sönder min talrik.... hög mig sjäv i handen med gaffeln, skrek åt min syster att hon är en hora. gav min pappa en örfil och sprang sen garvande ut i skogen, vaknar senare av att min bror ringer mig. 8 timmar senare.... har ont överallt, trasig t-shirt klockan e borta, riv sår i hela ansiktet blåmärken på benen, totalt jävla mörbultad... 9km hemifrån. Mamma o pappa pratar om att lägga in mig.

första gången du käkar imovane eller?
Citera
2010-07-31, 00:18
Medlem
hockexxs avatar
Låter knepigt, första gången jag provade zopiklon så tog jag 3 7.5mg utan effekt, provade även dagen efter med 4 st 7.5mg + 50cl Renat utan effekt bortsett från alkoholen. Har då endast provat nitrazepam innan med utebliven effekt...
Förstår inte folk som tar skiten, rök en fet istället så slipper ni dras med ångest och skit.
Citera
2010-07-31, 00:57
Medlem
Axufizs avatar
Hahaha, Shit happends! liknar Flunitrazepams effekt som fan iaf när jag testa dem med alkohol.
Citera
2010-07-31, 01:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axufiz
Hahaha, Shit happends! liknar Flunitrazepams effekt som fan iaf när jag testa dem med alkohol.
Ja, man blir ju inte smart iallafall.
Citera
2010-07-31, 01:44
Medlem
Axufizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, man blir ju inte smart iallafall.

Hahaha nej, man vaknar nästa dag helt lost och mörbultad och undrar va fan man gjorde den dagen och ändå drack man fan inte mycket. Sen får man berättat att man gjort en jävla massa konstiga grejer som att börja skrika massa skit, slå folk och varit askonstig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in