Citat:
Ursprungligen postat av Hobgoblin
Visst har det hänt, nu var det iofs länge sedan, men när jag var yngre så kunde det blixtra till i kallingarna när jag sov. Gick nog lite längre perioder utan tömning där ibland. Kunde faktiskt vara riktigt sköna utlösningar med mycket inlevelse. Men de kladdiga kallingarna var ingen höjdare när man vaknade.
Oftast kopplat till en ganska trevlig dröm för övrigt...
Vad det gäller det egna livet, så är det väl just det... jag inbillar mig att den är mer lättreslig av sig i vissa perioder, oftast efter en period av inaktivitet, (som då kan följas av en dröm om något trevligt.. se ovan..) men den här perioden är inte alltid konstant, vad ska man säga, påfrestande tills man gör något åt det... ibland så försvinner det extra stora suget ändå.
Har väl att göra med hur man mår i övrigt tror jag. Är man frisk, glad, bekymmersfri, det är fint väder ute osv... och man inte har sex (eller ordnar tömning på annat sätt) så är det nog en konstant eh... växande känsla som förekommer oftare och oftare.
Dock är det sällan (för min del) problem att hålla det medvetet under kontroll även i damers sällskap, tills det är dags då förstås... Lika lite är det förstås ett problem att fundera på något och... voila...
Hoppas det var ett... uttömmande.. svar... (Ja, jag ska sluta med de dåliga vitsarna nu)