• 6
  • 7
2005-06-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Spontana erektioner är sällsynta numera,men jag vet inte om jag är vuxen...snart tjugotre.

Jag har aldrig haft nattlig utlösning som man läst ska vara vanligt,började runka i elvaårsåldern.
Nån som har erfarenhet av detta fenomen som uppstår om man inte manuellt tömmer?

Undrar jag med, har aldrig upplevt detta!
Citera
2005-06-06, 13:53
Medlem
Hobgoblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Spontana erektioner är sällsynta numera,men jag vet inte om jag är vuxen...snart tjugotre.

Jag har aldrig haft nattlig utlösning som man läst ska vara vanligt,började runka i elvaårsåldern.
Nån som har erfarenhet av detta fenomen som uppstår om man inte manuellt tömmer?

Visst har det hänt, nu var det iofs länge sedan, men när jag var yngre så kunde det blixtra till i kallingarna när jag sov. Gick nog lite längre perioder utan tömning där ibland. Kunde faktiskt vara riktigt sköna utlösningar med mycket inlevelse. Men de kladdiga kallingarna var ingen höjdare när man vaknade.
Citera
2005-06-06, 14:07
Medlem
min är oftast under kontroll. när jag är ensam så tillåter jag den dock att göra lite som den vill. Man vill ju inte att den ska göra uppror och rymma!
den vill nästan alltid ha min uppmärksamhet och det är svårt att neka den det
Citera
2005-06-06, 22:01
Medlem
Ursas avatar
En årsgammal tråd rears its erected head!

Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Ursa, innehöll din fråga också en osynlig en? Har någon killkompis fått stånd i ditt sällskap eller?
Jag är ju inte man men lust kan man väl drabbas av på tunnelbanan lika väl som i postkön? Om man har tråkigt och tankarna letar sig iväg till trevligare ställen blir det ju lätt lite sexfantasier. Tur man inte är man.
Men om en man är inbegripen i ett samtal med en kvinnlig vän och samtidigt drabbas av stånd är han antingen helt distraherad av tankar på någon annan dam man kärat ner sig i eller så ligger du helt enkelt illa till som kompis. Hade han en glasartad blick och lyssnade han halvdant ligger alternativ nummer ett närmast. Intensiv diskussion om något engagerande ämne er emellan och samtidigt stånd= fundera på hur DU vill fortsätta.

Jag minns inte varför jag startade tråden.
Eller kanske förresten; förra våren insåg jag plötsligt att en killkompis hade för vana att vrida höfterna åt sidan när vi kramades. Först trodde jag att det var nån noja för att hans flickvän skulle se oss alltför tätt omslingrade, sedan kom jag på att det kanske fanns en annan förklaring. Jag vet fortfarande inte. Men det kan ha varit en bidragande anledning till startandet av tråden.
Citera
2005-06-06, 22:03
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobgoblin
Men jag har en motfråga till Ursa och alla andra utan erektionsmöjligheter. Vad känner ni om ni ser en medelålders man som står med råbånge vid charkdisken på Ica? Är det gulligt? Sexigt? Perverst? Äckligt? Eller helt normalt?

Man känner sig inte helt naturlig när det inträffar, men ni kanske inte ens reagerar?

Jag brukar inte titta karlar i skrevet. Så jag skulle inte ens märka det.
Citera
2005-06-06, 22:39
Medlem
mollydotts avatar
Hihihihihi!!! NU gick jag tillbaka och såg att frågan ställdes för ETT år sedan.
Och så får du alla dessa svar nu!
Citat:
Men jag har en motfråga till Ursa och alla andra utan erektionsmöjligheter. Vad känner ni om ni ser en medelålders man som står med råbånge vid charkdisken på Ica? Är det gulligt? Sexigt? Perverst? Äckligt? Eller helt normalt?

Man känner sig inte helt naturlig när det inträffar, men ni kanske inte ens reagerar?
Om jag såg det skulle jag tänka -snuskgubbe. Alla över femton som får stånd vid ICAs charkdisk, tips: håll varukorgen framför.
Citera
2005-06-06, 23:34
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobgoblin
Visst har det hänt, nu var det iofs länge sedan, men när jag var yngre så kunde det blixtra till i kallingarna när jag sov. Gick nog lite längre perioder utan tömning där ibland. Kunde faktiskt vara riktigt sköna utlösningar med mycket inlevelse. Men de kladdiga kallingarna var ingen höjdare när man vaknade.

Oftast kopplat till en ganska trevlig dröm för övrigt...

Vad det gäller det egna livet, så är det väl just det... jag inbillar mig att den är mer lättreslig av sig i vissa perioder, oftast efter en period av inaktivitet, (som då kan följas av en dröm om något trevligt.. se ovan..) men den här perioden är inte alltid konstant, vad ska man säga, påfrestande tills man gör något åt det... ibland så försvinner det extra stora suget ändå.

Har väl att göra med hur man mår i övrigt tror jag. Är man frisk, glad, bekymmersfri, det är fint väder ute osv... och man inte har sex (eller ordnar tömning på annat sätt) så är det nog en konstant eh... växande känsla som förekommer oftare och oftare.

Dock är det sällan (för min del) problem att hålla det medvetet under kontroll även i damers sällskap, tills det är dags då förstås... Lika lite är det förstås ett problem att fundera på något och... voila...

Hoppas det var ett... uttömmande.. svar... (Ja, jag ska sluta med de dåliga vitsarna nu)
Citera
2005-06-07, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Lemmen lever fortfarande sitt egna bångstyriga liv och kräver ingen fysisk eller visuell kontakt för att resa sig. Bråkar i de mest märkliga sammanhangen. Går även upp före mig om morgnarna, så kunde jag lära honom att sätta på kaffet vore det perfekt.

Det här är nog det finurligaste och roligaste jag läst på länge!
Citera
2005-06-08, 10:07
Medlem
pokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Ja, nu behöver jag få frågan utredd för mig en gång för alla. Att pubertetspojkens lem är ganska ostyrig har jag förstått, men hur är det i vuxen ålder?
Får ni erektion i osannolika sammanhang? Eller krävs det någon form av stimulans, visuell eller taktil?

Jag har full kontroll.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in