Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-24, 11:05
  #1
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Jaha se där ja
http://translate.googleusercontent.c...ZkGDKJV9dOH0Ug


Funkar inte länken gå till
sport.es och scrolla ner till
Descubren a Cristiano Ronaldo saliendo de un bar gay

Absolut inget fel i om han nu skulle vara bög, men ett stort skvaller är det ialla fall
__________________
Senast redigerad av Mr.Mxyzptlk 2010-07-24 kl. 11:08.
Citera
2010-07-24, 11:38
  #2
Medlem
Zorroo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Jaha se där ja
http://translate.googleusercontent.c...ZkGDKJV9dOH0Ug


Funkar inte länken gå till
sport.es och scrolla ner till
Descubren a Cristiano Ronaldo saliendo de un bar gay

Absolut inget fel i om han nu skulle vara bög, men ett stort skvaller är det ialla fall

Det är ganska många tjejer som går till gaybarer också för skojs skull (inte vet jag varför)
Men men roligt om ronaldo ala casanova var Gay.
Citera
2010-07-24, 12:11
  #3
Moderator
Siegfrids avatar
inte så många grabbar som går gaybarer för "skojs skull"
Tycker dock att shortsen och blomman i håret på bilden säger allt om hans läggning.
http://www.sport.es/vivo/recursos/fo...446236_CAS.jpg
Citera
2010-07-24, 12:13
  #4
Avstängd
Han kanske ser ut som en fjolla, men han ser bra ut trots sina märkliga utsmyckningar. Kvinnor verkar slänga fittan efter honom vart han än går och det beror ju inte bara för att är känd och rik.
Citera
2010-07-25, 17:49
  #5
Medlem
YouAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Han kanske ser ut som en fjolla, men han ser bra ut trots sina märkliga utsmyckningar. Kvinnor verkar slänga fittan efter honom vart han än går och det beror ju inte bara för att är känd och rik.

Alltid trott att han var en garderobsbög, killen är ju mer feminin än de flesta tjejer.

Citat:
"She likes macho men and she saw Ronaldo like a real sissy. I thought I would laugh at her if she was dating a man who puts flowers in her hair." These statements were made by a trusted person of Paris Hilton after Cristiano Ronaldo and she had an affair
__________________
Senast redigerad av YouAgain 2010-07-25 kl. 17:54.
Citera
2010-07-25, 21:26
  #6
Medlem
Tullamores avatar
Otippat som fan.
Citera
2010-07-26, 00:55
  #7
Medlem
zizacons avatar
Äh det säger ingenting. Nog för att han är ett sliskäckel som spelar i en bögklubb, men vem fan har inte varit på gaynattklubb nån gång? Fullt med hetro eller bi-tjejer vanligtvis, som inte blir stötta på var och varannan minut som annars.
Citera
2010-07-26, 02:09
  #8
Avstängd
Fujins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Äh det säger ingenting. Nog för att han är ett sliskäckel som spelar i en bögklubb, men vem fan har inte varit på gaynattklubb nån gång? Fullt med hetro eller bi-tjejer vanligtvis, som inte blir stötta på var och varannan minut som annars.

wow att höra från dig trodde man inte på eftersom klubben du håller på har peddo till tränare och värvar barn under 15. att du har varit på gay klubb säger väl allt `?
Citera
2010-07-26, 06:58
  #9
Medlem
HH74s avatar
Jag är heterokille och har varit på bögklubb med min syster och hennes pojkvän. Det är oftare bättre stämning där. Men som kille blir man påstött ändå. Många bögar är ju sexuellt väldigt, ahem, 'frigjorda' (läs totalt oblyga) så när de är kåta visar de det direkt eftersom de är ofta rädda annars i öppna områden. Och jag som hetero tog visserligen inte åt mig, utan blev mest smickrad men sa nej. Spelade 'bondbögen från landet som är nyinflyttad'. Dock var det faktiskt en tjej som var mest aggro och tvingade sig till en puss(hon hade tungan på mina läppar och försökte in), så jag vet inte om hon var en förvirrad flata eller en smyghetero som jag. Min poäng: det är inte märkligt att gå som bögklubb som hetero. Men sen tror ju jag personligen att C. Ronaldo är tokbi
Citera
2010-07-26, 07:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Äh det säger ingenting. Nog för att han är ett sliskäckel som spelar i en bögklubb, men vem fan har inte varit på gaynattklubb nån gång? Fullt med hetro eller bi-tjejer vanligtvis, som inte blir stötta på var och varannan minut som annars.

Jag har aldrig varit på bögklubb någon gång, så vi finns.
Citera
2010-07-26, 10:45
  #11
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
wow att höra från dig trodde man inte på eftersom klubben du håller på har peddo till tränare och värvar barn under 15. att du har varit på gay klubb säger väl allt `?

Haha jaså det gör det. Och det finns inga andra klubbar som har egna talangprogram och fotbollsskolor som letar talanger? Något som i övrigt inte hör till ämnet alls.
Citera
2010-07-26, 14:19
  #12
Avstängd
Extremistens avatar
Han är gay, är detta nåt nytt? Nej!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback